Jag börjar ocksÄ tveka alltmer; fÄr mig att tÀnka pÄ nÀr Tom Selleck rakade av sig mustaschen i Friends;-)
Jag Àr nog böjd att tro att ni har rÀttOerhört tveksam till det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag börjar ocksÄ tveka alltmer; fÄr mig att tÀnka pÄ nÀr Tom Selleck rakade av sig mustaschen i Friends;-)
Jag Àr nog böjd att tro att ni har rÀttOerhört tveksam till det
Jag tror att det Àr riskfritt, det kan aldrig för för mycket av mustaschdinkorMed risk för att bli tjatig, sÄ vill jag bara önska god mustasch med den hÀr igen!
Helt klart minst en 10:a pÄ mustaschometerskalan (som förstÄs gÄr till 11)!OsÀker pÄ om denna varit uppe tidigare, gott om mustaschvibbar tycker jag!!
IngÄr mustasch vid köpet?OsÀker pÄ om denna varit uppe tidigare, gott om mustaschvibbar tycker jag!!
AlltsÄ typ, nÄgot utomjordiskt tog kontroll över min trimmer igÄr kvÀll, endast mustasch kvar..IngÄr mustasch vid köpet?
HĂ„ller med tidigare talare: 10/11
Fantastisk trÄd! Som mustaschbÀrande flerbarnsfarsa med minibuss fick jag ett rejÀlt TT-begÀr. En riktigt farsig klocka.
Haha det vore nĂ„got det!Och ett par dĂ€r man nĂ€stan ser klockan för att det inte ska bli oseriöstâŠ
Klart du ska ha mustacheklocka, den Ă€r viktigast. Egentligen borde @Pippis pappa ta kontakt med Chrono24 och höra sig för om âmustacheklockaâ inte kan lĂ€ggas till i deras filterfunktion.