• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Mustaschklocke-trĂ„den đŸ„ž

Fantastisk trÄd. Inser att jag i brist pÄ möjlighet att odla en bra mustasch kanske mÄste kompensera med en bra dinka för att lura min omgivning att tro jag har en mustasch. Spontant tÀnker jag pÄ valfri guld(fÀrgad) sportklocka med integrerad lÀnk. Moderna varianter som Tissot PRX 35 borde kunna funka om man inte orkar scanna nÀtet i jakt pÄ vintagemotsvarigheter.
Tissot-PRX-Powermatic-80-35mm-yellow-gold-PVD-2.jpg

Fantastisk trÄd! Som mustaschbÀrande flerbarnsfarsa med minibuss fick jag ett rejÀlt TT-begÀr. En riktigt farsig klocka.
IMG_9164.jpeg
Och ett par dĂ€r man nĂ€stan ser klockan för att det inte ska bli oseriöst

IMG_9165.jpeg
IMG_9163.jpeg
Klart du ska ha mustacheklocka, den Ă€r viktigast. Egentligen borde @Pippis pappa ta kontakt med Chrono24 och höra sig för om ”mustacheklocka” inte kan lĂ€ggas till i deras filterfunktion.

IMG_9164.jpeg
Och ett par dĂ€r man nĂ€stan ser klockan för att det inte ska bli oseriöst

IMG_9165.jpeg
IMG_9163.jpeg
Klart du ska ha mustacheklocka, den Ă€r viktigast. Egentligen borde @Pippis pappa ta kontakt med Chrono24 och höra sig för om ”mustacheklocka” inte kan lĂ€ggas till i deras filterfunktion.
Haha det vore nĂ„got det! 😂
Men eftersom jag har en historia av att fÄ helt andra saker Àn jag ber om sÄ misstÀnker jag att jag ska hÄlla mig lite lugn pÄ den fronten - men vet aldrig vad det faktiskt blir av det i slutÀndan

Tillbaka
Topp