Jäkla fin den där! Vet du vad det är för årsmodell på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla fin den där! Vet du vad det är för årsmodell på den?
Inte exakt. Gissningsvis runt 82-83. Samma ref efter 1985 hade TAG på tavlan.Jäkla fin den där! Vet du vad det är för årsmodell på den?
Man saknar legender som Snogge. Dykarur är ingen paradgren här heller, men alltid kul när man hittar något kul. Senaste är denna välbyggda Lagonda med kul extrafunktion. Då Lagonda inte tillverkade sina egna ur kan man även hitta denna boett hos andra tillverkare, bla. Squale och Sinn. Har inte öppnat uret än så vet inte vem tillverkaren var. Modellen heter Profundus och är tät till 200m. Men vad är extrafunktionen?
Nya kopior hör inte hemma i denna tråd.Fick hem den här idag.
Stabil sak på 44 mm. med NH35 automatverk.
Klämt och känt på många Seiko-dykare senaste halvåret ute hos återförsäljare men den här känns ännu bättre.
Mycket klocka för en dryg tusenlapp...
Orka...Nya kopior hör inte hemma i denna tråd.
Fast han har ju rätt. Det här är ju mysmögeldykartråden. Den där gör sig bättre i mikrotrådenOrka...
Det här är vintagedelen av forumet. Säga vad man vill om kopior, men den är iallafall inte vintage.Orka...
2k bjudet
Det tycker jag definitivt!Jag borde få hänga här med denna väl?? Har bara sneglat från buskarna hittills
Jag tycker den passar självklart, Aqualands är klassiker och har ofta åldern inne Men vad är det för länk? Är det en originallänk? Tyckte det var riktigt coolt med en subtil two-tone länk på den där, riktigt skön stämning i den då med blandningen av all toolighet och sen lite dress touch!Jag borde få hänga här med denna väl?? Har bara sneglat från buskarna hittills
Ajjemen, det är originallänk till första generation twotone Aqualand. En del guld har försvunnit med åren men syns fortfarande helt Ok!Jag tycker den passar självklart, Aqualands är klassiker och har ofta åldern inne Men vad är det för länk? Är det en originallänk? Tyckte det var riktigt coolt med en subtil two-tone länk på den där, riktigt skön stämning i den då med blandningen av all toolighet och sen lite dress touch!
Grymt deluxe ju! Tack för du delar med dig så att man vet hur den ska se ut ifall det råkar bli en Aqualand någon dagAjjemen, det är originallänk till första generation twotone Aqualand. En del guld har försvunnit med åren men syns fortfarande helt Ok!