Enlundgren
Basic
Dessa qvartz tuna i stål tilltalar mig starkt, har dom något referensnummer så jag kan börja googla?Skönt att höra
Alltid lite oroligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessa qvartz tuna i stål tilltalar mig starkt, har dom något referensnummer så jag kan börja googla?Skönt att höra
Alltid lite oroligt
Min är en 80-talare som heter 7549-7010Dessa qvartz tuna i stål tilltalar mig starkt, har dom något referensnummer så jag kan börja googla?
Tack!Min är en 80-talare som heter 7549-7010
Den är fantastisk
Härligt ex !!
Bra!Heuer Deep Dive 980.023 på vintage Isofrane
Stiligaste dykaren som finns.Dagens!
Jag köper gärna den där.Dagens!
Du är inte ensam om att vilja det!Jag köper gärna den där.
Cool! Det andra exemplaret jag sett efter mitt eget. Men vad har den råkat ut för? Har någon limmat dit ett felaktigt glas?Facit monocoque diver automatic
Hur ser din ut ?Cool! Det andra exemplaret jag sett efter mitt eget. Men vad har den råkat ut för? Har någon limmat dit ett felaktigt glas?
Edit: Tittade igen. Är det bilderna som lurar mig?
Grymt band!Facit monocoque diver automatic
Hahaha... Ja, det kräver sin klocka, även om jag kanske tycker klockan satt skönare och passade bättre på denna...Grymt band!
Precis likadan förutom fuktskadad tavla och mer repor. Den går inte så den ligger nedgrävd i någon projektlåda nu men jag tror att det kan finnas bilder längre bak i tråden.Hur ser din ut ?
Hittade denNytt in, en Facit i monocoqueboett. Jag tror att det är samma som använts av Yema med flera. Den funkar knappt alls men jag tror att den är tillräckligt rolig för att jag ska kosta på den en service i framtiden