Holy diver
Silver
Har inte letat just nu, men tidigare har det varit rena vrak eller ganska fishy klockor på ebay....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Hade annars haft svårt att tänka mig något passande till det bandet.Jäklar vad jag gillar denna. Svårflörtad at first av någon anledning, men nu får den nästan mest handledstid. Härlig lysande orange färg mot den antracitgrå tavlan. Snygg sekundvisare. Gör sig väldigt bra på Golay Playa-remmen, som skapar en skönare symmetri.
Hehe. Jag med!Snyggt! Hade annars haft svårt att tänka mig något passande till det bandet.
Fel.Snyggt! Hade annars haft svårt att tänka mig något passande till det bandet.
Skickar worldwide men tydligen inte Sverige. Synd för de har ett erbjudande att man kan spara $5 om man köper 2
67 är rätt dyrt men tror inte du hittar en vettig för under 40 idag. För några år sedan låg de på 30-50 beroende på skick, nu skulle jag snarare säga 40-60. Valutaförändringar gör mycket, både yen och USD är dyrt för oss nu.Jösses! 67 pannor! Skall vi vara glada att de nobbar oss..? @yonsson ?
Tack själv! Och tack för MN-bandet!
Den där är riktigt bra. Har haft chansen några gånger men inte tagit den. Grattis!Jag kom över en Seeman Sub efter att ha letat ett tag. Känns som ett bra komplement till mina Nautilusdykare.
Trevlig, ladda med uv-lampa och låt se härligheten i full blom!
ÅGammal Citylover som man är... Ruskigt slitstarka ur
Jag tror att han syftar på Heuer "Monnin" , ser ut så här(Snodd bild från Heuerville):Jag kan tyvärr inte svara på det, trots mitt intresse för våra svenskrelaterade ur. Vi får vända oss till panelen
Jag tror att han syftar på Heuer "Monnin" , ser ut så här(Snodd bild från Heuerville):
Dock kanske inte Heuer var först med dem?
Mitt enkla bidrag
Kanon!