• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

IMG_7804.JPG

IMG_5714.JPG
Tressa, dykare från Schweiz. Tror den är 50-tal. Manuell. Den som har mer info får gärna dela med sig. Inte mkt skrivet om Tressa på nätet.
IMG_5062.JPG

Mkt läcker Tressa! Gillar verkligen loggan. Kan tyvärr inte bidra med mer info om din dykare eller om märket. Men jag kan bidra med min egen mögliga Tressa :) En dykarkrono med ett L248 under huven. Troligen tidigt 70-tal.

Jekla fin! Go nato på den också. Har beställt grön nato, men ser att det blir lyckat när man plockar upp de ljusbruna delarna i urtavlan med en dessert / beige nato.
Får beställas :D

Jekla fin! Go nato på den också. Har beställt grön nato, men ser att det blir lyckat när man plockar upp de ljusbruna delarna i urtavlan med en dessert / beige nato.
Får beställas :D

Tackar och bockar! Alltid kul när ens något anala intentioner vad gäller färgmatchning uppfattas av omgivningen, haha. Jag är säker på att det blir en grym kombo även i ditt fall. Vad är diametern på din dykare? 36?

Tillbaka
Topp