Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var fin! Kaxiga bandhorn!
Riktigt riktigt snygg!
Vad är det för länk?Aut 200m
Märkt G F steelinox fabrique en SuisseVad är det för länk?
Grymt, värd mer än klockan då.Märkt G F steelinox fabrique en Suisse
Tippar på sent 60 tidigt 70-tal.Tressa, dykare från Schweiz. Tror den är 50-tal. Manuell. Den som har mer info får gärna dela med sig. Inte mkt skrivet om Tressa på nätet.
Tressa, dykare från Schweiz. Tror den är 50-tal. Manuell. Den som har mer info får gärna dela med sig. Inte mkt skrivet om Tressa på nätet.
Jekla fin! Go nato på den också. Har beställt grön nato, men ser att det blir lyckat när man plockar upp de ljusbruna delarna i urtavlan med en dessert / beige nato.
Får beställas
Haha, säger detsamma! Nästan en förutsättning när man har hamnat i mögelfacket.35 mm, tur man är slank.
En sån där måste jag lägga vantarna på förr eller senare. De med kronan kl 3 verkar lite svårare att få tag på än de med kronan kl 4 dock. Är det den äldre varianten eller? Någon som vet?Hittat i ur tidning 68
Den dök upp på Instagram. Det är ett roligt konto om.man gillar gammalt dykarmögel.Inspirerande tråd. Jag borde sova men väljer att sörja förlusten av min härliga City-dykare, med stolta svenska anor om jag inte tar fel. Såld av bortglömd anledning till okänd snubbe i Nederländerna.
Äkta eller falsk gilt...
Väldigt svårt att se med min grumliga blick. Jag har kollat med lupp å lajjar med macron. Men lutar nog fan nästan åt äkta. Oavsett är det bra löd i text och index !Äkta eller falsk gilt...