Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ska de se ut, vet vad du menar med små månar, det är fascinerande hur man kan romantisera åldrande såhär men dykare gör sig verkligen med lite rätt mögel7548 på US gummi. 10 av 10 i komfort.
Timindex hävdar jag ser ut som små månar om man tittar nära. Moon patina?
![]()
Äntligen hittar jag en bild på ett band jag funderar på. Bandet på klockan till vänster, vad kallas det? Någon som vet?On topic: En femtiotalare omgiven av två förmodade sjuttiotalare.![]()
Det ser ut som ett Bonetto 295. En av mina favoriter!Äntligen hittar jag en bild på ett band jag funderar på. Bandet på klockan till vänster, vad kallas det? Någon som vet?
Tack! Har haft det på näthinnan ett tag men inte vetat vad jag ska söka påDet ser ut som ett Bonetto 295. En av mina favoriter!
![]()
Mod. 295 Vintage watch straps - BONETTO CINTURINI
Mod. 295 Vintage watch straps. Soft touch rubber, resistant and perfectly adherent to the wrist. Contact us for a quote.www.bonettocinturini.it
![]()
Sorry för den o-mögliga Doxan i mögeltråden, men eftersom det var svar på en fråga kändes det OK![]()
Mitt är något anonymt japanskt som såldes med ZRC-tagg. Men jag tror att det kan vara tillräckligt gammalt för att det ska vara knepigt att hitta fler. Har ett Bonetto också. Det ser nästan identiskt ut men är av naturgummi och helt perfekt mjukt för min smak. ZRC-bandet är i något syntetiskt gummi och lite hårdare. Men helt ok, inte så det blir det blir obekvämt. Gissar att båda kan vara kopior av något original. Har sett det i en Citizenannons från sent 80- eller tidigt 90-tal. Om inte Citizen köpte av samma underleverantör som ZRC? Men nu spekulerar jag.Äntligen hittar jag en bild på ett band jag funderar på. Bandet på klockan till vänster, vad kallas det? Någon som vet?
Tack! Då har jag fler spår att söka påMitt är något anonymt japanskt som såldes med ZRC-tagg. Men jag tror att det kan vara tillräckligt gammalt för att det ska vara knepigt att hitta fler. Har ett Bonetto också. Det ser nästan identiskt ut men är av naturgummi och helt perfekt mjukt för min smak. ZRC-bandet är i något syntetiskt gummi och lite hårdare. Men helt ok, inte så det blir det blir obekvämt. Gissar att båda kan vara kopior av något original. Har sett det i en Citizenannons från sent 80- eller tidigt 90-tal. Om inte Citizen köpte av samma underleverantör som ZRC? Men nu spekulerar jag.