Äsch, varför bry sig om klockan på någon politiker i ett mellanmjölksland.
Världens mäktigaste visar vägen!
Annars så är Putin känd för att ha en ganska så ordentlig klocksamling där både Patek och Lange & Söhne finns repensenterade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, varför bry sig om klockan på någon politiker i ett mellanmjölksland.
Världens mäktigaste visar vägen!
Annars så är Putin känd för att ha en ganska så ordentlig klocksamling där både Patek och Lange & Söhne finns repensenterade.
Om du inte ser problematiken så är det nog en bra idé att du inte är politiker
Det kallas för " kunglig hofleverantör "Jodå såatteh.
"Den numera klassiska Royal Steel av första exemplar förärades kung Carl XVI Gustav".
http://www.fotosidan.se/blogs/photo/sjoo-sandstrom-svenska-armbandsur-min-senaste.htm
En av dom få graverade klockorna jag skulle kunna tänka mig. Priset......... nollorna räcker inte till - i kronor i alla fall.Det var fan bättre förr!
Undrar just om han sitter i en batyskaf ???Färskt från DN för den som vill knäcka mysteriet!
Undrar just om han sitter i en batyskaf ???
Ser nästan ut som något tillverkat av Longines men är inte hundra på loggan.Färskt från DN för den som vill knäcka mysteriet!
Självklart vore det önskvärt men plus att han ändå har flera (två i alla fall) och variera med.Han borde ha en Sjöö Samdström
Ni har jag skickat en fråga till Stefan L.Är det inte bara att skicka ett mejl till karln signerat av klocksnack så vi kan få nyfikenheten stillad?
Sen kan antingen euforin eller besvikelsen få ta över beroende på ur
Har han redan en?Självklart vore det önskvärt men plus att han ändå har flera (två i alla fall) och variera med.
Haha menade såklart att han hade två klockor inte två S&SHar han redan en?
Haha ok, missförstodHaha menade såklart att han hade två klockor inte två S&S
Hade varit mäkta imponerad om han satt på två Sandströmare hahaHaha ok, missförstod
Här bär han en Longines L4.778.8.12.0. Ska kolla närmare på de andra och försöka luska ut vilka hans andra klockor är!Färskt från DN för den som vill knäcka mysteriet!
Detta inlägg sabbade hela tråden. Oavsett vad du anser om Löfven bör du väl ändå ha förstånd att uppskatta ett forum utan dessa lågvattenmärke till inlägg.Jag gissar på en billig batteriklocka. En avskyvärd människa förtjänar en avskyvärd klocka.
Då hade jag ju rätt heheHär bär han en Longines L4.778.8.12.0. Ska kolla närmare på de andra och försöka luska ut vilka hans andra klockor är!
Edit: F.Ö är klockan 18k...
Njaa.. Det ser ut som romerska indexHär bär han en Longines L4.778.8.12.0. Ska kolla närmare på de andra och försöka luska ut vilka hans andra klockor är!
Det vore ju faktiskt kul ifall han svaradeNi har jag skickat en fråga till Stefan L.
Jag tvivlar iofs att vi får ett svar, men man kan ju aldrig veta om man inte testar....
Här bär han en Longines L4.778.8.12.0. Ska kolla närmare på de andra och försöka luska ut vilka hans andra klockor är!
Instämmer till 110%Detta inlägg sabbade hela tråden. Oavsett vad du anser om Löfven bör du väl ändå ha förstånd att uppskatta ett forum utan dessa lågvattenmärke till inlägg.
För personer som belönas för lång statlig tjänst finns klockor från Tissot som ett alternativ till medalj eller konstglas. Det är dock inte en sådan klocka statsministern bär på bilden.Guldur för lång och trogen tjänst i "Metall". Förmodligen gravyr på boetten. Vem levererar oftast den typen av klockor till fack - kommuner och landsting ?
Verkar tyvärr som om han inte längre använder mailadressen jag hittat tyvärr......Det vore ju faktiskt kul ifall han svarade
Skicka till kansliet och be dom kolla upp...Verkar tyvärr som om han inte längre använder mailadressen jag hittat tyvärr......
Fick ett automatsvar om att gå in på regeringens hemsida istället och där hittar jag ingen personlig mailadress till honom.