Låg nivå... Tröttsamt.Jag gissar på en billig batteriklocka. En avskyvärd människa förtjänar en avskyvärd klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låg nivå... Tröttsamt.Jag gissar på en billig batteriklocka. En avskyvärd människa förtjänar en avskyvärd klocka.
Nix, fel typ av bandhorn.Patek Philippe Calatrava 5153G
Lol. sannolikheten för det är nog några promille, hade dock varit sjukt roligtModdad Invicta?
statsminster, host host.....Skickade just nedan fråga. Återkommer med ev svar.
Då det förekommer en diskussion kring stadsministerns klockval på en av sveriges största klockforum undrar jag vad det är för märke och modell stadsministern bär.
Då frågan kommer komma senare passar jag på att fråga om det är stadsministerns privata klocka eller om den tillhör staten.
Skickade detta till kansliet eller tio honom personligen?Skickade just nedan fråga. Återkommer med ev svar.
Då det förekommer en diskussion kring stadsministerns klockval på en av sveriges största klockforum undrar jag vad det är för märke och modell stadsministern bär.
Då frågan kommer komma senare passar jag på att fråga om det är stadsministerns privata klocka eller om den tillhör staten.
Du menar Jimmie..?Hoppas vi snart kan börja spåna i vad Anna har för klocka.
Du menar Jimmie..?
Du menar Jimmie..?
som det kan bli... Pinsamt, men ändå lite skoj...Står väl på
statsminster, host host.....
Sorry! Kunde inte låta det gå obemärkt
Fast det är ju uppenbarligen ingen PP.Facebook RASAR.
Någon som kan bekräfta att det verkligen är en PP?
kansliet... Inget svar ännu.Skickade detta till kansliet eller tio honom personligen?
Jag tor inte att PI är världens mest tillförlitliga källa direkt...Hittills har ingen på Sveriges största klockforum lyckats luska ut vad det är, jag undrar hur PI har lyckats komma över den informationen...
Vad är PI???Jag tor inte att PI är världens mest tillförlitliga källa direkt...
De har väl en rätt så liberal (i betydelsen frikostig) syn på det här med "sanningen".