• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysteriet, vad har Stefan Löfven för klocka?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Patek Philippe Calatrava 5153G

1885_2040_patek_philippe__5153_g.jpg
 

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Tycker dessutom det ser ut som att bakgrunden på datumet är vitt, de små tillstymmelserna till kronskydd saknas, visarna ser jämnbreda ut och cirkeln i mitten verkar inte matcha efter en snabb bildgoogling iaf. Vet att det påstods vara en 5153G på många håll på Twitter, men är ytterst tveksam till det.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Skickade just nedan fråga. Återkommer med ev svar.

Då det förekommer en diskussion kring stadsministerns klockval på en av sveriges största klockforum undrar jag vad det är för märke och modell stadsministern bär.

Då frågan kommer komma senare passar jag på att fråga om det är stadsministerns privata klocka eller om den tillhör staten.
 

mannis

Cartier
Står väl på
Skickade just nedan fråga. Återkommer med ev svar.

Då det förekommer en diskussion kring stadsministerns klockval på en av sveriges största klockforum undrar jag vad det är för märke och modell stadsministern bär.

Då frågan kommer komma senare passar jag på att fråga om det är stadsministerns privata klocka eller om den tillhör staten.
statsminster, host host.....
Sorry! Kunde inte låta det gå obemärkt
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Skickade just nedan fråga. Återkommer med ev svar.

Då det förekommer en diskussion kring stadsministerns klockval på en av sveriges största klockforum undrar jag vad det är för märke och modell stadsministern bär.

Då frågan kommer komma senare passar jag på att fråga om det är stadsministerns privata klocka eller om den tillhör staten.
Skickade detta till kansliet eller tio honom personligen?
 

Oniel

Panerai
Den skit som Reinfeldt fick när han bar sin longines så borde inte löven kunna komma undan med en pp. Dock så hade det varit kul om det faktiskt blev okej för de folkvalda att kunna bära något roligare!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp