I armvecket?Rullar du köttbullar med armarna?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I armvecket?Rullar du köttbullar med armarna?!
Bild 4 = inälvsparasit?
Smart vad som helst kan hända i Danderyd, Täby, Lidingö, Saltsjöbaden, Nacka, Solna osvInte när jag är i Sthlms förorter.
Det är väl då man tar en wristshot med damen i bakgrunden?Ingen som tar av dem när de älskar? Det gör jag.
Det skulle vara tråkigt om man rev varandra.
Hade säkert varit uppskattat av damen... Men det finns säkert såna i nåns mobil i tråd nära dig!?Det är väl då man tar en wristshot med damen i bakgrunden?
Kan bara svara för mig själv men när jag kliver in i duschen är det för att jag ska bli ren. Testade i fredags att duscha med G-shocken men det kändes lite avigt, tvättar hellre mina vattentäta klockor under kökskranen. Risken finns ju att om man tar av sig klockan intvålad så riskerar man att tappa den i golvet, själv vill jag nog komma åt och tvätta hela handleden när jag duschar...När jag spelar golf, sportar samt sover.
vad är anledningen till att det är så många som inte duschar med klockan (om den är vattentät)
Själv ser jag det som en extra tvätt av min GMT
När jag spelar golf, sportar samt sover.
vad är anledningen till att det är så många som inte duschar med klockan (om den är vattentät)
Själv ser jag det som en extra tvätt av min GMT