Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, en s.k kulturkrock, fullt förståeligtNär jag går på hemlighuset för nummer 2! Annars sitter klockan på i alla väder, vid dusch, sov etc…
Det är också ett svar, ett tydligt sådant...Förstår inte frågan...
Nej, jag sover aldrig med klocka men många gör det tydligen.Har aldrig fattat hur man kan sova med klockan på. Har provat någon gång (typ på någon sunkig sovsal på dito guesthouse när man inte vill lägga den så någon kan sno den) men oftast vaknar man av att man dunkar klockan i pannan eller skaver kinden på kronan. Sjukt obekvämt.
Har aldrig fattat hur man kan sova med klockan på. Har provat någon gång (typ på någon sunkig sovsal på dito guesthouse när man inte vill lägga den så någon kan sno den) men oftast vaknar man av att man dunkar klockan i pannan eller skaver kinden på kronan. Sjukt obekvämt.
Slippa winder mot att offra några tänder.Min Tudor North Flag med power reserve indikator står på fullt efter en sån natt![]()
Bra sätt att få svar på hur man sover....Min Tudor North Flag med power reserve indikator står på fullt efter en sån natt![]()
Underbara bilder och inställning!Så fort jag gör något som jag kan tänkta mig skulle kunna skada klockan så tar jag av mig den. Så inget vatten, eller något får komma nära klockornade lever en skyddad miljö, oftast i hemmet.
Ibland kan de åka av när jag sover för att skydda dem i min närhet.
Bifog några bilder för att understryka ovan text.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja folket här är sjukare än jag först trodde! Nu känner man sig som en klen medelmåtta i jämförelse med fullblodsnördarna!Jag bär alltid klocka förutom i sängen men efter att ha läst den här tråden så blir det ändring från och med inatt![]()
Så fort jag gör något som jag kan tänkta mig skulle kunna skada klockan så tar jag av mig den. Så inget vatten, eller något får komma nära klockornade lever en skyddad miljö, oftast i hemmet.
Ibland kan de åka av när jag sover för att skydda dem i min närhet.
Bifog några bilder för att understryka ovan text.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som om man sitter fast i en svarvBra sätt att få svar på hur man sover....
Rullar du köttbullar med armarna?!Aldrig under styrketräning. Ej heller när jag duschar eller lagar någon mat där båda händerna behövs - ex rulla köttbullar.