Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Usch vad tråkigt. Barcelona var också förfärligt på liknande sätt.![]()
Total kaos att ta sig till banan för tågarbetarna strejkar, total kaos på banan för man kan inte köpa mat eller dricka utan att först köpa poletter som det var sjuk kö till, eller så kan man ladda ett armband (vars system sen kollapsade och slutade fungera så det var tillbaks till bara poletter.)
Trots allt strul, taggad på detta race, hoppas inte Ferrari tabbar sig allt för mycket bara...
![]()
Total kaos att ta sig till banan för tågarbetarna strejkar, total kaos på banan för man kan inte köpa mat eller dricka utan att först köpa poletter som det var sjuk kö till, eller så kan man ladda ett armband (vars system sen kollapsade och slutade fungera så det var tillbaks till bara poletter.)
Trots allt strul, taggad på detta race, hoppas inte Ferrari tabbar sig allt för mycket bara...
Låter precis som valfritt ställe i Italien i mina öron![]()
Tänkte precis skriva det hahaLåter precis som valfritt ställe i Italien i mina öron![]()
Upplagt för Clercan imorgon, men vad kommer gå fel?
Tre röda och ett gult däck?![]()
Dom startar på regndäck, trots 28 grader och sol.Upplagt för Clercan imorgon, men vad kommer gå fel?
Tre röda och ett gult däck?![]()
Förutsatt att man får på fyra regndäck så kan väl detta ändå ses som en förbättring?Dom startar på regndäck, trots 28 grader och sol.
4a *Med tanke på Ferraris strategiska under den här säsongen så andas man med måtta under raceVerstappen startar 7:a och lär definitivt klättra fort
Systemet är bland det absolut dummaste jag varit med om. Närmare 30 grader varmt och det gick knappt att få tag på vatten..![]()
Nästan så att jag hade haft likadan statistikÄndå intressant att Stroll tar i snitt 1.56 poäng på de race han varit med i. Latifi tar 0.127 poäng per race
Nästan så, bara ett gäng bryter ett lopp så är du därNästan så att jag hade haft likadan statistik, kan ju inte bli mycket sämre poängmässigt i alla fall