• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

78316D0A-440F-4F86-8774-2B3DE35F4FF7.png

Blev ju ett jävla antiklimax där när Max tvingades i ett eget rum och efter 30 sekunder i den röda sammetstolen bara "Jag känner mig ensam, fuck this"

Även om han hade tagit titeln under mer självklara förhållanden och var sprudlande glad, vad var tanken att han skulle göra där inne helt själv? 😂

Blev ju ett jävla antiklimax där när Max tvingades i ett eget rum och efter 30 sekunder i den röda sammetstolen bara "Jag känner mig ensam, fuck this"

Även om han hade tagit titeln under mer självklara förhållanden och var sprudlande glad, vad var tanken att han skulle göra där inne helt själv? 😂
EA2F5A49-C7E1-42DD-8422-AC42C6003E4E.jpeg

Haha tyckte också att det var så hiskligt kul när han bara satt där som ”zero fucks given” att jag var tvungen att ta en bild. Men han måste ha missat få den informationen samt skärmen bakom honom!

Såg loppet i efterhand så kunde tack och lov spola förbi den långa pausen. Ja, vad ska man säga? Max och RB har varit i en helt egen liga i år. Det är därmed bara att lyfta på hatten och hoppas på att Ferrari och Mercedes skärper till sig till nästa år.

Men innan dess har vi fyra lopp kvar! Texas härnäst! Ska bli kul oavsett.

Såg loppet i efterhand så kunde tack och lov spola förbi den långa pausen. Ja, vad ska man säga? Max och RB har varit i en helt egen liga i år. Det är därmed bara att lyfta på hatten och hoppas på att Ferrari och Mercedes skärper till sig till nästa år.

Men innan dess har vi fyra lopp kvar! Texas härnäst! Ska bli kul oavsett.
Ja nu är man ju trött på regn, skönt med Texas :)

Ja nu är man ju trött på regn, skönt med Texas :)
Ja, Texas brukar bjuda på både sol och fin racing!

Helgen därpå, så får vi hoppas att Checo lyckas vinna på hemmaplan. Det vore nog nästan lika stort för honom som den VM-titel han aldrig lär vinna med Max som stallkamrat.

Senast ändrad:
Fan vad kul det hade varit om Red Bull slängde in Tsunoda i Verstappens bil de sista 4 racen, bara som en kul PR-grej. Verstappen har ju redan vunnit, och Ferrari lär ju knappast komma ikapp RB i konstruktörs-vm.

Tillbaka
Topp