• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

F6C2FD03-C23A-4795-B4A2-2D06C61E2592.jpeg

Ser lovande ut! 😎 två modiga själar kvar

Kollar på mitt första F3-race för att se hur det går för vår svenska förare Dino Beganovic.

Inte helt enkelt att hänga med i när man dessutom är ganska ny följare av Formula-sporten i allmänhet.

Vilket myller av bilar! Inte konstigt att det blir säkerhetsbil efter säkerhetsbil.

Och reverse grid-grejen är ny för mig… dags att börja googla reglerna!

2371E97C-DFF2-43E8-AA69-05E519BD3D43.jpeg

Följande tre är ännu inte signade i 2.0 😎
Bra uppslutning!

Fokk Smash
Tomas Eriksson
C63XY56Q609

När alla är reggade i 2.0 så stänger jag med den första.

D393AE8A-0F8D-4B0B-993E-EFD3B89FEF77.jpeg

6D196F9D-43A6-4098-858F-4EE15C647874.jpeg

Som stort Mercedes fan så är jag besviken på placeringen i dagens kval. Jag ser framför mig ytterligare en säsong av lidande.. 😂
men men, vi håller tummarna inför morgondagen och kommande race helger.

För övrigt så var det ett väldigt spännande kval som var väldigt jämt. Ser fram emot säsongen.

Som stort Mercedes fan så är jag besviken på placeringen i dagens kval. Jag ser framför mig ytterligare en säsong av lidande.. 😂
men men, vi håller tummarna inför morgondagen och kommande race helger.

För övrigt så var det ett väldigt spännande kval som var väldigt jämt. Ser fram emot säsongen.
Och jag myser ;) Men väldigt jämt kval, det kommer nog bli en tajt säsong där det troligen kommer straffa sig med DNF mer än tidigare säsonger.

Tillbaka
Topp