Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite få deltagare bara.. Den stora frågan är vad man vinnerSpännande säsong också i KS F1 Fantasy serie. Väldigt tight genom hela säsongen
Lite få deltagare bara.. Den stora frågan är vad man vinner
Hur länge kan man hålla ut? Som det team med mest (?) historia inom racing och har inte vunnit VM- sedan 2008. År 2022 är teamet en meme inom F1, klart man har lite panik.
Det var alltså inte bara rykten. Jag har svårt att se hur Ferraris hoppande mellan olika teamchefer ska gynna dem. Titta på Wolff eller Horner, som bidrar med stabilitet till sina team. Ferrari är just nu bara en plats där karriärer tar slut.
Trist, men inte helt förvånande med tanke på hur många poäng de förlorat i år pga dåligt teamarbete. Nån måste ta ansvar..
Det var alltså inte bara rykten. Jag har svårt att se hur Ferraris hoppande mellan olika teamchefer ska gynna dem. Titta på Wolff eller Horner, som bidrar med stabilitet till sina team. Ferrari är just nu bara en plats där karriärer tar slut.
Det var alltså inte bara rykten. Jag har svårt att se hur Ferraris hoppande mellan olika teamchefer ska gynna dem. Titta på Wolff eller Horner, som bidrar med stabilitet till sina team. Ferrari är just nu bara en plats där karriärer tar slut.
Hade varit bättre att se på progressen istället. Ingen, inte ens de själva, hade räknat med att Ferrra skulle ha en så snabb bil som de hade 2022.Trist, men inte helt förvånande med tanke på hur många poäng de förlorat i år pga dåligt teamarbete. Nån måste ta ansvar..
Är management som skapar stress, genom att teamet inte får lugn o ro att leverera. Att veta att man får sparken för misstag...skapar inte vinnare.Hoppas Ferrari tillsätter en stark ledare som kan vända på skeppet.
Blir så uppenbart att det är managementet som drar ner Scuderia mest..
Var likadant 2007/8 då de hade en snabb bil. De vann på håret...med lite tur. Nej mycket tur. Och med en lysande bra Kimi på toppen av sin förmåga, som trivdes i bilen.Hur länge kan man hålla ut? Som det team med mest (?) historia inom racing och har inte vunnit VM- sedan 2008. År 2022 är teamet en meme inom F1, klart man har lite panik.
Fast Binotto är nog mer ansvarig för teamarbetet än för bilen. Sett till hur snabb bilen varit har teamet underpresterat nåt gruvligt. (Att jämföra med Mercedes som överpresterat med en hemsk bil)Hade varit bättre att se på progressen istället. Ingen, inte ens de själva, hade räknat med att Ferrra skulle ha en så snabb bil som de hade 2022.
Istället får han som lyckas bygga en snabb bil gå. Vansinne!
Mycket enklare att fixa processfel än at bygga en snabb bil.
Men ok, det lämnar ju dörren öppen för MB och RB. Trist då det hade varit kul med TRE team som slåss om segrar.
Hade det varit bättre och snurra vidare i samma regi då tycker du och hoppas på bättre resultat? Man måste börja någonstans och i det är fallet blev det med Binotto.Är management som skapar stress, genom att teamet inte får lugn o ro att leverera. Att veta att man får sparken för misstag...skapar inte vinnare.
Problemet är väl att det inte blivit bättre, trots ganska frekventa byten av teamchef. Arrivabene togs in, och fick lämna efter fyra säsonger. Binotto har också varit i fyra säsonger. Det måste vara något annat grundläggande fel än teamchefen, eftersom det inte funkat sen Jean Todt lämnade.Hade det varit bättre och snurra vidare i samma regi då tycker du och hoppas på bättre resultat? Man måste börja någonstans och i det är fallet blev det med Binotto.
Dom kommer behöva se över fler förändringar i organisationen var säker på det
Problemet är väl att det inte blivit bättre, trots ganska frekventa byten av teamchef. Arrivabene togs in, och fick lämna efter fyra säsonger. Binotto har också varit i fyra säsonger. Det måste vara något annat grundläggande fel än teamchefen, eftersom det inte funkat sen Jean Todt lämnade.
Det är bra att de letar utifrån, men vem vill få sin karriär förstörd hos dom?Nej och därför så måste man gå djupare in i bolagets management för att hitta den ”felande länken”. Men eftersom Binotto är ansiktet utåt för teamet så är det också han som får lämna. Samma princip som att man sparkar huvudtränare i fotboll/hockey när resultat uteblir.
När det nu också framkommer att Ferrari har erbjudit både Horner & Andreas Seidel jobbet som teamchef så är ju frågan om man för första gången på länge överväger att inte ha en italienare på den positionen
Ja exakt. Något grundläggande fel = det jag beskrev.Problemet är väl att det inte blivit bättre, trots ganska frekventa byten av teamchef. Arrivabene togs in, och fick lämna efter fyra säsonger. Binotto har också varit i fyra säsonger. Det måste vara något annat grundläggande fel än teamchefen, eftersom det inte funkat sen Jean Todt lämnade.
En månad gammalt men cool med bekräftelse.
Executive Director of Racing hos Mclaren, sen exakt vad det innebär är lite oklartVem är Stella?
Verkligen, men Fred är en cool hårding som vi hoppas har hårda nypor att sköta teamet som han vill.En månad gammalt men cool med bekräftelse.
Jost Capito slutar även han på Williams. Andreas Seidl från Mclaren lika så. Bägge (förmodligen) till Sauber/Alfa för Audis satsning.
Mer sillyseason med TP än förare.