Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, ja han är skön!Günther är bäst
Den har inte ens börjat, tester som pågår. Börjar nästa helg.Det har inte ens gått upp för mig att det är ny säsong….
Kan någon sammanfatta hur det ser ut i år?
Jag begär inte så mycket en, redovisning av säsong och slutresultat
Jag vet att Google finns men jag vill ha fakta av eliten, det är ju ändå ett forum
Man är ju ganska pepp nu ändå. Klämde just hela nya d2sDen har inte ens börjat, tester som pågår. Börjar nästa helg.
Helt klart, inne på avsnitt 5. Serien har tyvärr gått ned sig, silverstone i princip varje avsnitt?! Förut var det någorlunda kronologiskt, nu är det kaos.Man är ju ganska pepp nu ändå. Klämde just hela nya d2s
Haha ja alltså, det var jävligt märkligt… Tänkte först att det kunde vara en kul uppdatering men det var jävligt träligt. Japan och USA också på repeat.Helt klart, inne på avsnitt 5. Serien har tyvärr gått ned sig, silverstone i princip varje avsnitt?! Förut var det någorlunda kronologiskt, nu är det kaos.
Tre testdagar avklarade, första rejs nästa helg.Det har inte ens gått upp för mig att det är ny säsong….
Kan någon sammanfatta hur det ser ut i år?
??Alpine i Alonsos händer hade SJUKT bra race pace sista dagen!!!
Tack, skrev fel. Alonso i Aston Martin såklart ska det vara. Alonso så dessutom verkligen glad ut. Bra tecken. Vi behöver fler mästare i BRA bilar så vi ser dem längst fram göra underverk.??
Alonso kör amr23, förmodligen tillsammans med Drugovich då Stroll brutit ena/bägge handlederna.
Låt oss se, ser fram emot lördagen! Några avsnitt kvar av DTS som uppvärmning, men som några av er säger är det en enda röra. Från att ha hyfsat racingfokus och fokus på de olika teamen (med avsaknad av de största teamen samt profilerna) till personliga vendettor där Guenther klipps in i avsaknad av content.
Någon som ska på något race förövrigt?
Samma här. Kollade inte klart förra säsongen. Kommer inte lägga tid på det i år.Tyckte dts blev helt ointressant förra säsongen. Kommer nog inte ens kolla
Tyckte dts blev helt ointressant förra säsongen. Kommer nog inte ens kolla
Ni missar inte mkt!Samma här. Kollade inte klart förra säsongen. Kommer inte lägga tid på det i år.
Många som rankar McLaren 9 & 10 efter testerna, dvs i klass med Williams.
Då kör vi, äntligen är dagen här.
Fre, FP1 kl 12:30, FP2 kl 16.
Lör, FP3 kl 12:30. Kval kl 16.
Sön, race kl 16.
Kanske har missat, men blir det någon fantasy-liga i år?
Snyggt!
C63XY56Q609
Om någon är intresserad så finns en skapad liga för KS här
10 platser tillgängliga. Vore kul om vi fick till en fantasy i år igen.
C63XY56Q609
Om någon är intresserad så finns en skapad liga för KS här
10 platser tillgängliga. Vore kul om vi fick till en fantasy i år igen.