Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Showcar så endast chassi/tomt skal va? Hur länge står den där tro?
Yes skulle gissa det, ingen DRS-vinge heller. Riktigt fränt oavsett. Hörde att den ska stå hela dagen.Showcar så endast chassi/tomt skal va? Hur länge står den där tro?
Ja. Båda är två klasser sämre än Mex o Alonso, det märksSkulle säga att både Perez och Stroll dras med det klassiska problemet att de tvingas ta i för mycket eller köra precis på gränsen för att hänga med sina ursnabba stallkompisar. Det är lätt att helt tappa självförtroendet som tex Gasly och Albon gjorde när de ställdes mot Verstappen. Perez har ändå gjort ett helt ok jobb, men det kan vara som så att pressen och stressen blivit för stor nu när han ändå har försökt utmana Verstappen om mästerskapet. Ojämn har han iofs alltid varit. Han blandar riktigt bra körningar med högst mediokra. Han har också klart svårare att under loppen att leverera jämna varvtider. Så som tex Verstappen gör.
Fan, gick förbi på fm för att ta tåget till Gbg...Yes skulle gissa det, ingen DRS-vinge heller. Riktigt fränt oavsett. Hörde att den ska stå hela dagen.
Givetvis, bortrest men åter nu.
Äntligen! Är ju en trevlig tradition nu nästan i nivå med @RicVinGivetvis, bortrest men åter nu.
Race week!
Tider för Kanadas GP nedan.
Fredag,FP1 kl 19:30, FP2 kl 23:00
Lördag,FP3 kl 18:30. Kval kl 22:00.
Söndag, Grand Prix kl 20:00.
Banan i sig är ju bra men allt jäkla krabb med överträdelse ställer till det tycker jag. Men kul race, synd om Sainz och Perez. Perez har ofta någon form av ”otur”
Perez gör en ständigt besviken tyvärr, tycker han borde ha mer att ge
Ja det här fortsätter
Riktigt dåligt av VER att inte släppa förbi. Men fortsätter bli besviken på Perez, han är för långsam sett till materialet han har.
Sen riktigt tråkigt för MAG
Grattis till Russel, grym helg.
Perez återkommande problem är att han inte är tillräckligt stabil. Svårt att se honom som världsmästare innan han får lite bättre kontinuitet och gör mindre misstag.
Stroll behöver verkligen skärpa sig nu. Kändes ändå som att han var på gång i början av säsongen men nu blir det nästan värre för varje race kontra hans kollega som är stabiliteten själv.
Håller med, känns som att han inte pallar pressen för stunden. Verkar inte kunna köra avslappnat och med självförtroende.Vafan Perez, just nu förtjänar han inte sin plats. Är ju återkommande detta… Citerar mig själv
Haha, jag sätter inte emotI övrigt ett rätt intressant kval. Sätter mina pengar på att Hulkenberg inte ens tar poäng imorgon dock
Håller med, känns som att han inte pallar pressen för stunden. Verkar inte kunna köra avslappnat och med självförtroende.
Snart lär rykten om Ricciardo m.fl som ersättare börja ta ordentlig fart misstänker jag.
I övrigt ett rätt intressant kval. Sätter mina pengar på att Hulkenberg inte ens tar poäng imorgon dock
Om det är till någon tröst så har jag Perez och Gasly utan poäng så du tappar inte så mycket i nuvarande toppstridDet här var inget bra kval för mitt F1 fantasy-team, med Stroll, Tsunoda och Perez utanför poäng.
Just nu?Vafan Perez, just nu förtjänar han inte sin plats. Är ju återkommande detta… Citerar mig själv
Ja helt otroligt dåligt.Fan vad Sainz höll på och krypkörde. Tycker han borde fått en värre bestraffning och att reglerna för det där borde ses över. De måste ha en minimifart t ex.
Ska lägga till att Albon, wow vilken kille. Kör sin rätt dåliga Williams hela tiden på et magiskt sätt. Sätt killen i en BRA bil.
Sedan hade Alonso lite otur då han snabba varv (skulle gett 2'a) blev rödflaggat med några sec kvar innan mållinjen.
Nu med Hulkens bestraffning, borde Alonso ändå starta 2'a skulle jag tro
Lite osäker där...