Prefab
Basic
För min del blir det första säsongen med F1TV. Har kört Viaplay i många år, men fan heller att jag betalar än mer för att täcka upp för deras usla affärer. De förtjänar verkligen att gå i graven!Varför inte F1TV?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För min del blir det första säsongen med F1TV. Har kört Viaplay i många år, men fan heller att jag betalar än mer för att täcka upp för deras usla affärer. De förtjänar verkligen att gå i graven!Varför inte F1TV?
Skapligt frostigt det lär vara mellan de om så är fallet, förutsatt att Horner sitter kvar. Låter konstigt men vi har ju ingen aning hur dynamiken är i stallet mellan de parterna.Har förövrigt noterat att det spekuleras en hel del om att det ska vara far och son Verstappen som ska ligga bakom försöken att få bort Horner. Nederländska medier har hela tiden varit först med att rapportera om skandalens turer och fortsatt att sprida obekräftade rykten, vilket kan tyda på att källan finns kring Verstappen.
Spara vikt..Lite trist att regelverket är så stramt att alla bilar ser likadana ut. De sista åren har tom mycket av färgen försvunnit på dem.
Korrekt!Åhhh kommer drive to survive på fredag?
Underbart, helgen är räddadKorrekt!
Så jäkla laddad! Äntligen!Test week!
Nästa lördag är säsongens första race, låt nedräkningen börja.
De är rätt olika om man tittar. RB har tex helt bytt luftintagen. Lite som MB hade för 2år sedan. Vore förmätet för MB om RB nu var ÄNNU snabbare...Lite trist att regelverket är så stramt att alla bilar ser likadana ut. De sista åren har tom mycket av färgen försvunnit på dem.
Jämfört med på 70-talet så är i varje fall bilarna väldigt lika varann!!De är rätt olika om man tittar. RB har tex helt bytt luftintagen. Lite som MB hade för 2år sedan. Vore förmätet för MB om RB nu var ÄNNU snabbare...
Bara 5 säsonger för mycket...Drive to Survive 6 har precis släppts. Helgen räddad
Uppskattas fortfarande på bred front, så Netflix vet ändå vad de gör även om kvaliteten inte är densamma.Bara 5 säsonger för mycket...
DTS fick mig inte att börja följa F1, eftersom jag följde F1 slaviskt under Schumacher, Hill, Häkkinen och Alonso-eran. Sen kom livet emellan och jag tappade F1. DTS återväckte intresset och de första säsongerna var verkligen utmärkt TV. Att det alltid har varit regisserat och aldrig har försökt sammanfatta säsongerna har inte gjort så mycket. Tyvärr så har kvaliteten sjunkit, men det är fortfarande bättre än mycket annat.Tycker att man får ta DTS för vad det är. Det funkade onekligen bra för att få mig och många många andra att börja följa F1 och det kan ju purister säga vad de vill om, men jag tycker det är coolt att det blivit så otroligt populärt hos en bredare massa.
Men det är onekligen störigt att se dem bygga upp intriger kring saker som inte verkar ha varit en större grej i verkligheten.
De senaste säsongerna har jag kollat med ett halvt öga för att snappa upp guldkornen, typ ”If you’ve got a problem, change your fucking car”
Jag hoppas att de väntar till 2025 men att Norris får ta över bilen. Men vi får väl seRB och Ferrari ser starka ut!
McL och MB strax bakom. Blir spännande iår!
Den stora frågan...När kastar RB ut sopan Perez och stoppar in Ric?
Fast Norris har långt kontrakt med McL.Han signade 2022 ett 4-årigt avtal som förlängdes i januari.Jag hoppas att de väntar till 2025 men att Norris får ta över bilen. Men vi får väl se
Vi har ingen aning hur kontrakten ser ut. Jag hoppas Alonso tar över Hamiltons bil och Norris tar Perez bil. Det blir säkert inte så, men det är det jag hoppas på. Tror inte Sainz kommer få nån toppbil, om inte RB erbjuder Perez bil till han men tveksamt.Fast Norris har långt kontrakt med McL.Han signade 2022 ett 4-årigt avtal som förlängdes i januari.
McL har båda sina (väldigt bra) förare i långa kontrakt, liksom Leclerc och Max.
Där har vi de tre toppteamens planer.
Sedan Lewis har ryktats det långt hos Ferrari.
Alonso har kontrakt till 2025.
Men vad ska MB göra nu?
De har några förare på G men Lewis skulle ju bara kvar tills de var redo!
Vart går Saintz tror du?
Ett är säkert, Alsonso skulle tänka 1s innan han bytte stall, om MB eller RB ville ha honom.Vi har ingen aning hur kontrakten ser ut. Jag hoppas Alonso tar över Hamiltons bil och Norris tar Perez bil. Det blir säkert inte så, men det är det jag hoppas på. Tror inte Sainz kommer få nån toppbil, om inte RB erbjuder Perez bil till han men tveksamt.
MB kanske erbjuder Alonso ett tvåårskontrakt tills nån ny talang ska ta över bilen, som det var tänkt om Hamilton varit kvar. Sainz kan ju hoppa in i Aston isåfall. Eller så blir de Sainz till MB och Alonso blir kvar i Aston.Ett är säkert, Alsonso skulle tänka 1s innan han bytte stall, om MB eller RB ville ha honom.
Norris kommer vara kvar i McL,om teamet fortsätter uppåtgående trenden. Varför skulle han byta team o bli numer två? Då vinner han garanterat inte VM.
I McL är han ohotad nr 1