Hamilton har ju alltid sagt att han drömt om att få köra med Ferrari. Så kul ifall han får möjligheten att ta över stolen efter att Sainz kört klart 2024 säsongen.
Ska bli spännande och se
Ska bli spännande och se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gamla nyheter! Haha.
Utveckla? Det blev väl officiellt precis jävla nyss eller?Gamla nyheter! Haha.
Glimten i ögatUtveckla? Det blev väl officiellt precis jävla nyss eller?
Sorry, var så uppspelt hehe. Så otroligt Ochockerande chockerande beslut.Glimten i ögat
Undra var Sainz tar vägen
Audi?Glimten i ögat
Undra var Sainz tar vägen
Audi är väl först 2026? Har dock för mig jag läste något om Sainz+Audi för ett tagsen.
Precis Audi gör entré med Sauber inför 2026 säsongen och det finns mycket spekulationer kring Sainz & Audi. Förstärkes förmodligen mycket pga Carlos Sainz Sr vinst i Dakar med Audi.Audi är väl först 2026? Har dock för mig jag läste något om Sainz+Audi för ett tagsen.
Förmodligen 2 år + 1 optionsår.
Skulle inte förvåna mig ifall några av hans närmaste inom Mercedes kommer få möjligheten och följa med.
Ska bli spännande om ni frågar mig
Jag går och väntar på lite framgång hos Scuderia
Nikita MazepinSen är ju frågan vem som tar över Hamiltons plats i Mercedes. Ricciardo? De Vries? Herta?
Alonso?Sen är ju frågan vem som tar över Hamiltons plats i Mercedes. Ricciardo? De Vries? Herta?
Om vi antar att deras bil inte har någon vinstchans kommande två år (känns rimligen så utifrån att Hamilton flyr) så kan de lika gärna fostra en yngre förare istället för att ta in en erfaren "stjärna" som kostar massor men som inte kan vinna pga bilen. Mick borde vara ett alternativ tänker jag. Blir inte förvånad om Hamilton blir "sjuk" under något/några race i år så de får chansen att testa Mick lite.Sen är ju frågan vem som tar över Hamiltons plats i Mercedes. Ricciardo? De Vries? Herta?
Känns som Perez eller Albon ligger närmast till hands. Tveksamt att nån av Mclaren förarna vill byta ner sig. Ricciardo kanske om han inte får förtroendet i Red bull.Sen är ju frågan vem som tar över Hamiltons plats i Mercedes. Ricciardo? De Vries? Herta?
Antonelli hellre.Om vi antar att deras bil inte har någon vinstchans kommande två år (känns rimligen så utifrån att Hamilton flyr) så kan de lika gärna fostra en yngre förare istället för att ta in en erfaren "stjärna" som kostar massor men som inte kan vinna pga bilen. Mick borde vara ett alternativ tänker jag. Blir inte förvånad om Hamilton blir "sjuk" under något/några race i år så de får chansen att testa Mick lite.
Absolut, jag menade inte att jag hoppas på Mick framför någon annan, utan mest att han bör vara ett logiskt alternativ eftersom han redan är i organisationen osv.Antonelli hellre.
Instämmer, kollade hela igår och det var spännande. 35 race/år känns lite väl dock, respekt till Hamlin som både kör & äger ett eget team.
Det här var faktiskt riktigt bra! Se det!
Kommer jag titta i verkligheten nu? Njäe