Vilket trams från Anna...
Föraren Cadillac vill se i F1
Cadillac är klara för F1 och nu lanserar Mario Andretti sin plan. Han avslöjar vilken förartyp han vill se. En beskrivning som passar in på Marcus Ericsson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen… en överdriven tolkning, rent trams.Vilket trams från Anna...
![]()
Föraren Cadillac vill se i F1
Cadillac är klara för F1 och nu lanserar Mario Andretti sin plan. Han avslöjar vilken förartyp han vill se. En beskrivning som passar in på Marcus Ericsson.www.aftonbladet.se
Han gjorde det grymt bra! Tydligen ingen körning alls på Free practice så första gången han körde bilen var på kvalet och då fixade han att kvala in som 4a!Osäker på om det skrivits på tråden, men Dino Beganovic ska testa på F2 med DAMS Lucas Oil de sista två loppen. Hoppas att det går bra för honom så han kan hoppa upp i F2 till nästa år!
![]()
Motorsport: Svenska talangen Dino Beganovic får chansen i Formel 2: ”Känns overkligt”
Dino Beganovic, 20, tar nästa kliv i karriären. I säsongens två sista tävlingar får svensken chansen i Formel 2. – Det är en fantastiskt stor möjlighet, säger Ferrari-junioren.www.svt.se
Han verkar ganska dryg…
Politik. Vi vet alla vad han vill åstadkomma.Han verkar ganska dryg…
Dino imponerar under första helgen i en F2'a!Han gjorde det grymt bra! Tydligen ingen körning alls på Free practice så första gången han körde bilen var på kvalet och då fixade han att kvala in som 4a!
F1 förarna Bearman och Antonelli kvalade in som 10a och 11a.
Sopa!Haha, Perez står still trots grönt ljus.
Håller med. Märkliga straff och orimliga proportioner.Nya race director gör verkligen ett avtryck, många udda straff i helgen. Inte direkt imponerande av FIA heller.
Max är på krigsstigen, alltid lika kul att se.
Både Stroll & Hamilton ville pensionera bilarna, ena är bortskämd & ena är en riktig racer iofs..
Mbs är bra skum, avgå.
Kalla mig konspiratorisk men känna nästan som att man (FIA) vill att WCC avgörs i sista racet..Håller med. Märkliga straff och orimliga proportioner.
Det blir en häftig avslutning mellan McL och Fer. Alltid kul när detaljer i mästerskapet ska avgöras i sista racet. Fråga bara Toto
Man of the weekend är för mig Gasly. Det är häftigt hur han lyckas köra in 10p i den bilen. Har knappast varit harmoni i stallet heller.
Haha exakt såKalla mig konspiratorisk men känna nästan som att man (FIA) vill att WCC avgörs i sista racet..
Helt klart - glömde nämna Gasly men vilken insats han gör. Synd att RBR släppte honom, hade gärna velat se han i RBR nu - han var inte riktigt redo när han gick chansen tidigare.
För mig låter den förklaringen ganska märklig - att Alpine skulle släppa Ocon till Haas på ren goodwill, och därigenom riskera att Haas tar tillbaka sjätteplatsen och därför kostar Alpine miljoner? Nej, den tror jag inte på.Det hade väl varit ett rationellt beslut ifall det var avgjort i WCC, men som det är nu har ju Haas goda chanser att knipa tillbaka sjätteplatsen. Under alla omständigheter får ju Ocon anses vara ett säkrare kort till poäng än en rookie. Märkligt.
Edit.
Nu har jag läst att det ska handla om att de gjorde såhär för att Ocon ska kunna köra tester för Haas innan året (och kontraktet med Alpine) är slut. Jag får ändå inte ihop det.
Ocon ska börja testerna för Haas till helgen.Det står ju post season testerna, när säsongen är över som Ocon kan köra tester för Haas. Vet inte vart ni tror att han ska köra för Haas nästa helg. Däremot är det konstigt för Alpine tar in en oprövad förare istället i sista racet. Men Ocon tar väl iof aldrig poäng ändå, är ju Gasly som oftast står för det.
Vart står det? Står post season tests, och det är efter helgens race är avklarat.Ocon ska börja testerna för Haas till helgen.
Det är jag fullt medveten om. Det jag tycker är märkligt är att de säger att det är för Ocons/Haas skull, men att ett team i F1 skulle låna ut en förare till sin närmaste motståndare bara för att vara lite schyssta händer inte, oavsett om det är till ett race eller till eftersäsongstester.Det står ju post season testerna, när säsongen är över som Ocon kan köra tester för Haas. Vet inte vart ni tror att han ska köra för Haas nästa helg. Däremot är det konstigt för Alpine tar in en oprövad förare istället i sista racet. Men Ocon tar väl iof aldrig poäng ändå, är ju Gasly som oftast står för det.
Någon jag kan ha missuppfattat, men fick för mig de börjar post season test redan efter race till helgen, men kan mkt väl vara senare.Vart står det? Står post season tests, och det är efter helgens race är avklarat.
Jo det gör det, mitt inlägg var mer för de som tror att Ocon sitter i en Haas till helgens race.Någon jag kan ha missuppfattat, men fick för mig de börjar post season test redan efter race till helgen, men kan mkt väl vara senare.
Bröderna Leclerc i FP1 nu på fre.
![]()
Han jobbar med utvecklingen av F1 bilen (sim etc)Trodde Arthur var ute ur gamet. Han körde väl ”bara” en säsong i F2?