• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Kul

FB_IMG_1733419139933.jpg

Men nu till det viktigaste. F1 Fantasy.

Efter nästan hela säsongen med front row lockout blev jag omkörd under de två avslutande racen. Får jag nöja mig med plats tre och fyra!

Grattis till Rizzie#2 som vann och Max and the sBinalla crew dom kom på andraplats!

Hoppas de jobbar lite med prissättningen till nästa år. Tror alla skulle tycka det var roligare om man kunde få med fler toppförare i ett lag utan att behöva välja de svagaste teamen.

Men nu till det viktigaste. F1 Fantasy.

Efter nästan hela säsongen med front row lockout blev jag omkörd under de två avslutande racen. Får jag nöja mig med plats tre och fyra!

Grattis till Rizzie#2 som vann och Max and the sBinalla crew dom kom på andraplats!

Hoppas de jobbar lite med prissättningen till nästa år. Tror alla skulle tycka det var roligare om man kunde få med fler toppförare i ett lag utan att behöva välja de svagaste teamen.
Tackar! Trodde inte att jag skulle lyckas gå om dig i år. Två raka segrar, luktar helt klart hybris och jumboplats inför 2025.

Verkar bli en riktig soppa för Red Bull när de ska försöka göra sig av med Perez. Kan kosta dem så stora summor att det knappt är värt det. Det var verkligen inte Horners smartaste drag att skriva ett två-årskontrakt för att motivera honom..

Verkar bli en riktig soppa för Red Bull när de ska försöka göra sig av med Perez. Kan kosta dem så stora summor att det knappt är värt det. Det var verkligen inte Horners smartaste drag att skriva ett två-årskontrakt för att motivera honom..

Verkar ju ovanligt obegåvat av RB att skriva ett sådant kontrakt.

Tillbaka
Topp