Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu bekräftat, PU + växellåda from 2026.Alpine fimpar sin egna motor och tar in från Mercedes istället.
Nu bekräftat, PU + växellåda from 2026.
FIA har sparkat race director Niels Wittich av någon udda anledning.
Förmodligen, blir nog som Mclaren & Williams att det står Mercedes efter i WCC.Vet man om dem fortfarande kommer brandas som Alpine?
Over that time Lotus, Ligier, Tyrrell, Williams, Benetton, Red Bull, Caterham, Toro Rosso and McLaren have all run as customers in addition to the factory squads.
All up Renault have scored 169 Grand Prix victories highlighted by championship triumphs in 1995, 1996, 1997, 2005, 2006, 2010, 2011, 2012 and 2013
Nä, det blir Red Bull Ford Powertrains.Och hur var det för redbull 2026, kommer samarbetet mellan RBPT och Ford ha koppling till Honda?
Yes, finns redan lite Mclaren & Mercedes hemma så kul att det kommer mer! även om vissa färger var lite tokiga, typ RBR & AM.Någon annan som är rätt taggad på det stora samarbetet mellan Lego och F1?
2025 LEGO Formula 1 sets officially revealed! (Speed Champions, City, Icons, Technic, Duplo and more!) - Jay's Brick Blog
LEGO has officially unveiled a massive slate of Formula 1-themed LEGO sets coming in early 2025. This multi-year partnership will see F1 takeover takeover several themes, from LEGO City, to Duplo, to Speed Champions and even a cute line of Collectible Formula 1 racers, in LEGO Minifigure blind...jaysbrickblog.com
Med fördelen att man kan välja att slänga ”hp” sponsorklistermärkenaYes, finns redan lite Mclaren & Mercedes hemma så kul att det kommer mer! även om vissa färger var lite tokiga, typ RBR & AM.
Verkliren så. Det kommer bli stenhårt mellan stallen i botten.Välförtjänt titel av Max. Lite tråkigt att det avgörs med ett par race kvar, men fighten om konstruktörstiteln blir spännande. Dessutom, så jämnt det varit den andra halvan av säsongen får mig att tro att 2025 blir en riktig nagelbitare.
”Ferrari beter sig som Ferrari”, exakt min tanke ocksåMax är Max, enda förare med Seb som har 4x VM innan 30 år gamla. Slog rekordet men en dag också.
Ferrari beter sig som vanligt som Ferrari
Perez har sedan Monaco tagit 43 poäng på 14 race & sprinter.. Det ger ett snitt på under 3 poäng per race, illa.
Helmut om läget i båda RB stallen. Beslut fattas efter säsongen och Perez kör vidare sista två racen.
Behöver inte vara någon av dom heller.Svårt att välja vem som ska ersätta i nuläget tycker jag. Lawson har varit lite av en besvikelse de senaste racen, Colapinto har inte heller varirt så stabil. Det är ju faktiskt Tsunuda som känns som det logiska valet sett till dennna säsong.
Red Bull krånglar till det. Om de är tvugna att välja nån av Tsunoda, Lawson och Colapinto, så känns Tsunoda stabilast. Annars kan de väl plocka in nån rutinerad förare som bara kan leverera mycket poäng utan att ställa till det för Verstappen? Det var ju så de tänkte med Perez. Bottas är ledig. Magnussen likaså. Båda kan säkerligen leverera mer poäng än Perez. De hade säkerligen kunnat få Sainz också, men då blir far och son Verstappen sura..Behöver inte vara någon av dom heller.
Sjukt intressant med temperaturen. Mercedes förstod knappt själva vart farten kom ifrån i Las Vegas och detta kan ju vara en del av förklaringen. Om trenden fortsätter ser McLaren ut att vara storfavoriter mtp tempen sista två racen.Lite nördiga stats, första gången sju olika race vinnare med fler än en vinst.
Genomsnittlig temperatur där konstruktörer vunnit.
Mattias EkströmSvårt att välja vem som ska ersätta i nuläget tycker jag. Lawson har varit lite av en besvikelse de senaste racen, Colapinto har inte heller varirt så stabil. Det är ju faktiskt Tsunuda som känns som det logiska valet sett till dennna säsong.
Tänkte skriva Marcus Eriksson. Jag vet att @das_heuer gillar honom.Mattias Ekström
Tänkte skriva Marcus Eriksson. Jag vet att @das_heuer gillar honom.