McLarens bil är 0,3s snabbare än övriga.Vilka tror vi slutar i topp?
1. Ver?
2. Nor?
3. Pia?
Tippar på Mclaren följt av Ferrari (förhoppningsvis) , Russell och/eller Max på podium som kör skiten ur RBR-bilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
McLarens bil är 0,3s snabbare än övriga.Vilka tror vi slutar i topp?
1. Ver?
2. Nor?
3. Pia?
Flashback till Ham-Ver, hoppas första kurvan går braOerhört tight i toppen!
Men det kändes väldig bra att Ferrari och Hamilton var snabbast idag![]()
Hur lång tid dröjer det innan Tsunoda och Lawson byter bilar med varandra?
Men man behöver ju inte bli sist.Det börjar bli uppenbart att det är Mission Impossible att lyckas som andraförare i energidrycksbilen.
Nej helt klart. Dom hade med stor sannolikhet fått bättre resultat om de behållt PerezMen man behöver ju inte bli sist.
Hade hellre haft kvar Albon eller Gasly i bilen isåfall. Tycker de fick för lite tid i bilen och Perez alldeles för mycket tid på sig. Perez var ju usel förutom ett par glimtar som kom extremt sällan.Nej helt klart. Dom hade med stor sannolikhet fått bättre resultat om de behållt Perez
Helt sjukt faktiskt. Kolla Q1 liksom…Men man behöver ju inte bli sist.
Verkar helt sakna förtroendet i bilenHelt sjukt faktiskt. Kolla Q1 liksom…![]()
Exakt vad jag sitter och funderar på i soffan. Vad är detta alltså..? Han har hunnit förbereda sig länge och har testat den här typen av bil och ändå lyckas han inte bättre. Efter att så många misslyckats bakom Max blir man inte ju fullständigt överraskad av att man ligger tydligt bakom honom men att komma sist är under all kritik.Verkar helt sakna förtroendet i bilen
Hur många veckor tills han & Tsunoda byter plats tro?
En annan aspekt: OM man vill switcha Tsu/Law hade det ju helt klart varit klokt att göra det tidigt och inte invänta att självförtroendet är i botten för Law. Det hade kunnat vara något och hade inte förvånat någon.Verkar helt sakna förtroendet i bilen
Hur många veckor tills han & Tsunoda byter plats tro?
Jag är mest chockad över att man valde Lawson istället för Tsunoda från start. En Rookie vs en förare som ändå har några säsonger i kroppen nu.En annan aspekt: OM man vill switcha Tsu/Law hade det ju helt klart varit klokt att göra det tidigt och inte invänta att självförtroendet är i botten för Law. Det hade kunnat vara något och hade inte förvånat någon.
Law: jag vill byta.Jag är mest chockad över att man valde Lawson istället för Tsunoda från start. En Rookie vs en förare som ändå har några säsonger i kroppen nu.
Om du tänker på Max/Law är det betydligt mer än så dessvärre. Att Haas/Sauber är före är sjukt.När det är så tajt som det är nu, så räcker det med en som överpresterar och en som underpresterar för att det ska bli den ena i topp och den andra i bott
Hoppas han tar hem det imorgon, han verkar vara en sjukt skön person. Det är gött om han kan utmana Norris direkt med.Härliga resultat idag i sprint och kval tycker jag! Nu är det snart jag som köper Piastri-merch
Skönt. Hoppas Lawson kommer sist i år..Så Lawson med fräscha medium lyckas inte köra ikapp Doohan på hards i "dirty air".
Sen kommer Bearman i en Haas och kör om.
Ridå