Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Troligtvis för att LV har extremt mycket mer resurser att stoppa inLv verkar tagit rolex plats på banan! Man undrar ju varför dom drog sig ut den rättigheten.
Säkert så, men såklart har rolex fått frågan först som långvarig partner. Sen e man ju såklart nyfiken om rolex ändrat någon strategiTroligtvis för att LV har extremt mycket mer resurser att stoppa in
EsattamenteJa grymt race! Oväntat spännande avslutning!
Starkt av Kimi och Albon.
@Mr.Eriksson du tänker på Ferrari eller? Ja de var ganska sega.
Ferrari gör ”Ferrarisaker” i vanlig ordning och håller sina bilar ute ett helt varv extra på fel däck när motståndet går in för byte. När ska dom någonsin lära sigEsattamente![]()
Hamilton fick en riktig Ferrari experience & Tsunoda fick som vanligt sitt race förstört av teamet & strategi.Ferrari gör ”Ferrarisaker” i vanlig ordning och håller sina bilar ute ett helt varv extra på fel däck när motståndet går in för byte. När ska dom någonsin lära sig
En smula mer humana tider för race etc.Race week!
Skönt med dubbel-header till en början, denna gång även en sprint-helg så extra mycket racing för oss nördar.
Verstappen vann förra året med Norris på andra & Perez på tredje plats. McLaren är snabba i år tack vare en bra bil trots att Norris vägrar erkänna detta, får hoppas att Ferrari får ihop det och ger Mclaren en fight om både WDC & WCC.
![]()
Tider för (Kinas) Shanghai GP.
Fredag: FP1 kl 04:30. Sprint-kval kl 08:30
Lördag: Sprint kl 04:00. Kval kl 08.
Söndag: Grand Prix kl 08
![]()
Sen har vi den här "clownen"![]()
Jag blev verkligen ganska rörd av detta för jag tyckte redan från början synd om Hadjar. Såklart superklantigt av honom men när jag såg hans reaktion och att den hängde i så länge så led jag verkligen för honom.
Jobbigt att lyssna på. Inte mycket fingertoppskänsla där inte…
Är det samma race ingenjör som Vettel hade mån tro? Låter bekant.
Vilka tror vi slutar i topp?Race week!
Skönt med dubbel-header till en början, denna gång även en sprint-helg så extra mycket racing för oss nördar.
Verstappen vann förra året med Norris på andra & Perez på tredje plats. McLaren är snabba i år tack vare en bra bil trots att Norris vägrar erkänna detta, får hoppas att Ferrari får ihop det och ger Mclaren en fight om både WDC & WCC.
![]()
Tider för (Kinas) Shanghai GP.
Fredag: FP1 kl 04:30. Sprint-kval kl 08:30
Lördag: Sprint kl 04:00. Kval kl 08.
Söndag: Grand Prix kl 08
![]()