MånsT
Guld
Regn skadar inte, förhoppningsvis blir loppet lite mindre tråkigt än vanligt![]()
Regndäck idag... Men humöret är på topp! Nu kör vi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Regn skadar inte, förhoppningsvis blir loppet lite mindre tråkigt än vanligt![]()
Regndäck idag... Men humöret är på topp! Nu kör vi!
Japp, ingen större dramatik. Och angående Ericsson, ja jag förstår inte heller...På det stora hela ett avslaget lopp och förlåt men vad fan sysslar Ericsson med? Det finns inget större "no no" än att kroka ihop med sin stallkamrat, i synnerhet inte i en kurva där det inte går att köra om.
Japp, ingen större dramatik. Och angående Ericsson, ja jag förstår inte heller...
10 varv sket nasr i teamets order.. visst dumt av Eriksson men frustrerande ju
Ja men Eriksson är bättre och snabbare denna säsongen och hade han fått flyt så hade chanserna för nytt stall se bättre ut. Kolla Renault idag. Och förra helgen fick han nog lite ögon på sig oxå.. så klart de har betydelse . Straff för stället är inte omöjligt när dom inte har kontroll på sina egna förare dessutom. Jag är inte speciellt insatt och kunnig men det är min åsikt endå.Har lite svårt att förstå poängen med team-order överhuvudtaget så pass långt ner i fältet, var de inte 15:e och 16:e?Flyt för Ericsson att han tillför x antal miljoner i sponsorpengar till Sauber annars hade det nog blivit tufft de kommande månaderna.
All respekt men jag hade lite svårt att förstå vad du skrev förutom att du inte verkade hålla med mig. Jag tror iallafall att Ericsson får lära sig av dagens lopp och inte göra sådana rent ut sagt idiotiska och icke genomtänkta manövrar. Sponsormiljonerna kan som sagt ge honom en extra chans (eller två).Ja men Eriksson är bättre och snabbare denna säsongen och hade han fått flyt så hade chanserna för nytt stall se bättre ut. Kolla Renault idag. Och förra helgen fick han nog lite ögon på sig oxå.. så klart de har betydelse . Straff för stället är inte omöjligt när dom inte har kontroll på sina egna förare dessutom. Jag är inte speciellt insatt och kunnig men det är min åsikt endå.
![]()
Spännande läsning idag efter ett spännande lopp igår!
Kul att uppleva det på plats!
Det finns ett par publika platser på berget. Men det såg att vara gott om folk där!Jag var i Nice med min fru tors-sön och tog en dagstripp till Monaco på lördagen. Gissa om vi blev förvånade när vi klev av tåget när hela stan var fylld med F1. Jag blev helt till mig men frun......nja. Hade jag vetat det innan så hade biljetter varit på sin plats. De är ju rutinerade arrangörer så de hade spärrat av varje millimeter där man kunde tänkas se det minsta av loppet.
Det finns ett par publika platser på berget. Men det såg att vara gott om folk där!
Jag älskar F1 men blir så jävla trött på sånt skit. Ibland känns det bara så överhypeat, i synnerhet när man jämför med andra tävlingsserier.Jag var däruppe men dom hade spärrat av allt.
Oj, det 20 mil enkel väg. Vägarna bör väl vara bra, hoppas bara ni har en ordentlig bil ocksåInte långt kvar till Österrike nu. Hoppas allt går smidigt. Vi kommer bo i Wien så det är en bit till banan.
Oj, det 20 mil enkel väg. Vägarna bör väl vara bra, hoppas bara ni har en ordentlig bil också![]()
Bokade ni sent eller varför bor ni så långt från banan?Nepp. Blir nog tåget eller en bulle. Taxi lär dock vara dyrt som i SVE.
Bokade ni sent eller varför bor ni så långt från banan?