• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Riktigt fint. Hade funkat med två RB på podium för min del idag som sagt men tar gärna två Ferrari, även om LEC blev av med första. Hatten av till enkel&bra taktik av RB att chilla i slutet av mitten för att kunna pressa hårt på slutet.
Det kan fortfarande hända. Sainz är "under investigation" så får han bara 5 sekunders straff så är checo trea.
 
Omg...

Galet vad tight det är, känns som detta reglementet har prickat helt rätt 😊

Roligt att Verstappen gnäller över att Leclerc tjänade på gulflaggen då han själv väldigt tydligt tjänade på VSC 🤣

Grymt duktiga är dem alltså 🙌🏻

Man är redan taggad på nästa race!
 
Satan vilket race! 🤩 Kul att se sportsmanshipet mellan Verstappen och Leclerc!
Verstappens radiokommunikation talar på att det kan bli frustration längre fram 😅😅 sjukt bra två första lopp måste jag säga. Underbara fighter över hela fältet! Väldigt synd med så många DNFer i helgen bara. Man unnar ju Bottas en riktigt fin säsong och jag hoppas på fler poäng. Två veckor till Australien 👌
 
Även Verstappen och Hamilton hade schysst attityd mot varandra i början av säsongen förra året. Det här ser ju ut att bli de gamla kartingrivalernas kamp igen. Lär surna till om det fortsätter såhär varje race. :D
 
Det har varit precis min tanke också, det är schysst och rolig racing just nu men när det tightar till och det blir mindre och mindre poäng att tävla om så kommer vi se Verstappen tillbaka i kamikazemode :)
 
Svärfar som varit så jävla självgod sedan 2016 är nu riktigt jävla sur vilket känns fantastiskt 😂 ni förstår säkert vilken guldgosse han håller på..
656C42D1-85E3-4FDE-86B3-4E7E287442AE.jpeg
 
Senast ändrad:
Är det bara jag som tycker produktionen kring sändningen är helt värdelös i vissa fall?

De sänder helmet cam allt för ofta. Visst kan det vara kul någon gång för att se hur förarna upplever det men när de sänder fighten mellan Lec och Ver via helmet cam så har det gått för långt. Man ser ju typ ingenting.

När Ver kör om Lec så sänder de firande fans istället för att fortsätta visa bilarna. Fighten var ju långt ifrån över liksom. Det har blivit värre än förut tycker jag.
 
Är det bara jag som tycker produktionen kring sändningen är helt värdelös i vissa fall?

De sänder helmet cam allt för ofta. Visst kan det vara kul någon gång för att se hur förarna upplever det men när de sänder fighten mellan Lec och Ver via helmet cam så har det gått för långt. Man ser ju typ ingenting.

När Ver kör om Lec så sänder de firande fans istället för att fortsätta visa bilarna. Fighten var ju långt ifrån över liksom. Det har blivit värre än förut tycker jag.

För att inte tala om grafiken. Känns som den visar tider mindre än 50% av tiden.
 
Den bästa bloggen enligt mig.
underbara historier, har buskillar på den ekonomiska aspekten, och skrev om VW dieselskandal månader innan den smälldes upp.
Det var mer att läsa förut, nuförtiden oftast denna Notebook.
 
Inte bra hittills. Jag har trott för hårt på alphatauri och har båda förarna samt dem som konstruktör, vilket har visat sig inte vara så bra 😂

Jag hade också höga förhoppningar på Alpha T innan det begav sig.. samma på Mclaren.

Nöjd att jag valde Leclerc & Verstappen i fronten och Ferrari som team iaf, det har blivit bra utdelning 😎 dock så ångrar jag valet av Ricciardo då jag har för mig det var samma peng på Sainz 😬 ffs
 
Jag hade också höga förhoppningar på Alpha T innan det begav sig.. samma på Mclaren.

Nöjd att jag valde Leclerc & Verstappen i fronten och Ferrari som team iaf, det har blivit bra utdelning 😎 dock så ångrar jag valet av Ricciardo då jag har för mig det var samma peng på Sainz 😬 ffs
Ja min räddning just nu är att jag har Verstappen, Leclerc och Sainz, så om bara Alphatauri får styr på bilen så känns det helt okej.
 
Tillbaka
Topp