• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Cuban8

Omega
2-Faktor
Unlimited spending är ju slut, så jag förutsätter att det blir tightare race även om det kanske tar ett tag innan bilarna är närmare varandra.
Väntar på premiären med spänning oavsett.
 

Heimby

Cartier
Fixade mina F1 fantasay lag idag. Någon annan som också kör denna säsongen. Bettar hårt på Redbull och Alphatauri, samt McLaren och Alpine
1616065000417.png
 
Fixade mina F1 fantasay lag idag. Någon annan som också kör denna säsongen. Bettar hårt på Redbull och Alphatauri, samt McLaren och Alpine
1616065000417.png
Ser bra ut tycker jag! Svårt i år när kombinationen HAM + Mercedes är så dyr. Har än så länge bara satt ihop två av mina tre. Är lite rädd att jag har för många "andraförare" respektive stall. Får väl se om det blir några justeringar efter träningarna nästa helg.

Skärmavbild 2021-03-19 kl. 00.42.55.png
 

Heimby

Cartier
Ser bra ut tycker jag! Svårt i år när kombinationen HAM + Mercedes är så dyr. Har än så länge bara satt ihop två av mina tre. Är lite rädd att jag har för många "andraförare" respektive stall. Får väl se om det blir några justeringar efter träningarna nästa helg.

Skärmavbild 2021-03-19 kl. 00.42.55.png
Glöm inte att välja Mega driver, då kan ev. tappa mycket poäng om det går bra. Ja du har ju lite av "oturs gänget" med både Bottas, Vettel och Russell. Jag tyckte det blev fantisktisk att man kunde gå fullt ut med Redbull och Alphatuari. Du verkar inte gilla att kombinera stall med förare, bara Perez i lag 1 som du valt Redbull i. Varför kommer det sig? Jag kommer skjustera alls, har jag valt så kör man på det.
 
Glöm inte att välja Mega driver, då kan ev. tappa mycket poäng om det går bra. Ja du har ju lite av "oturs gänget" med både Bottas, Vettel och Russell. Jag tyckte det blev fantisktisk att man kunde gå fullt ut med Redbull och Alphatuari. Du verkar inte gilla att kombinera stall med förare, bara Perez i lag 1 som du valt Redbull i. Varför kommer det sig? Jag kommer skjustera alls, har jag valt så kör man på det.
Mega driver kan man väl bara använda ett par gånger per år? Så har det varit tidigare år i alla fall. Att jag inte har så många från samma stall beror på att jag inte är så övertygad att något stall kommer att vara dominant (förutom Mercedes som man inte har råd med alla tre). Tror till exempel att Bottas kommer att vara en bättre förare att ha än Verstappen just på grund av att Bottas sitter i en Mercedes. Russel brukar vara relativt säkra poäng i att slå sin lagkamrat till exempel. Tror mer på honom än andra förare i den prisklassen.

Även om det inte slutade riktigt lika bra för mig förra året så låg jag ruggigt bra till efter ungefär halva säsongen. Lite ångest över att inte kunna upprepa det i år...
Skärmavbild 2020-09-06 kl. 23.52.35.png
 

Heimby

Cartier
En av de bästa skaparna på youtube när det kommer till motorsport edits och liknande. Detta måste vara en hans bästa videor någonsin, kombinationen med Senna och Whitney är fantastisk. Idag hade Senna fyllt 61 år dessutom.
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Kastade ihop tre team som jag tror någorlunda representerar min syn på säsongen. Svårt att gissa. Går med i ligan!
 

Bilagor

  • 4657632F-CA15-4848-93BA-15C168228477.jpeg
    4657632F-CA15-4848-93BA-15C168228477.jpeg
    54.1 KB · Visningar: 23
  • 988B6C71-B088-4C1A-AF11-96BCD8FBC635.jpeg
    988B6C71-B088-4C1A-AF11-96BCD8FBC635.jpeg
    52.5 KB · Visningar: 21
  • 68797673-E444-4E8A-8F97-DE9F8258FDFD.jpeg
    68797673-E444-4E8A-8F97-DE9F8258FDFD.jpeg
    49.4 KB · Visningar: 17

Heimby

Cartier
Samma. Ska bli intressant. Svårt att välja mellan förare man tror plockar poäng och förare man gillar...
Misstänker att "Iceman" laget är mer åt gilla hållet.
Bra uppslutning, kul! Vi kanske får starta en pm-konvo när cirkusen väl är igång?! :)
Jag kan fixa det. Det står ju på hemsidan att lagen låses 16.00 på lördag så jag tänker att jag startar pm-konvo i samma veva ungefär.
Tyvärr har jag dock inte F1 Tv pro utan bara access så kommer inte kunna se racet förräns två dagar efter:shifty:
EDIT: Har fått tips om Sportsurge så ska testa det
 
Senast ändrad:

snoozarn

Patek
2-Faktor
Misstänker att "Iceman" laget är mer åt gilla hållet.

Jag kan fixa det. Det står ju på hemsidan att lagen låses 16.00 på lördag så jag tänker att jag startar pm-konvo i samma veva ungefär.
Tyvärr har jag dock inte F1 Tv pro utan bara access så kommer inte kunna se racet förräns två dagar efter:shifty:
Grymt. Hur ändrar man i lagen? Trodde det redan var låst för jag hittade inte inställningen.
 

OldSport

Omega
Första gången jag testar F1 Fantasy! Här har vi mina preliminära stall, kan bli några sista minuten petningar och värvningar😁
Screenshot 2021-03-26 at 11.05.16.png
 
Topp