Det var på tiden!
![]()
Verkligen! Att se stallet fira med Nico som på fotbollsplan gav gåshud.Hatten av för Nico! Skoj att se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var på tiden!
![]()
Verkligen! Att se stallet fira med Nico som på fotbollsplan gav gåshud.Hatten av för Nico! Skoj att se!
Hade hoppats på att du skulle börja knappa in liteMitt fantasylag är slaget gult och blått, men fuck it, det var ett OTROLIGT race!
![]()
Ja jävlar! Slutet på en era.
Exakt min tanke. Knappast en slump efter ryktena om Max.Ja jävlar! Slutet på en era.
Helt rätt av RBR om än lite sent, förmodligen något att göra med om Max stannar eller går vidare?!
![]()
Eller så var det Verstappen’s vilkor för att stanna?Ska ändå rätt mycket till för att sparka en teamchef mitt under säsongen. Frågan är om man ska tolka det som att Verstappen kommer att lämna?
Visst har Red Bull problem, men det är ju inte som så att en ny teamchef kommer att ändra nåt nu.
Så kan det också vara, men jag undrar om han verkligen vill stanna.Eller så var det Verstappen’s vilkor för att stanna?
Har ju hänt rätt mycket inom stallet. Max påväg bort = katastrof, andreförare byts ut som underkläder, Horner skickar kåt-sms men knappast business as Ursula pga efterspelet, nyckelpersoner har lämnat. Rörigt värre och nånting behöver göras. Så antingen ett försök för att göra Max (Jos?) nöjd eller för att börja om pga att Max lämnar, till värsta rivalen dessutom.Ska ändå rätt mycket till för att sparka en teamchef mitt under säsongen. Frågan är om man ska tolka det som att Verstappen kommer att lämna?
Visst har Red Bull problem, men det är ju inte som så att en ny teamchef kommer att ändra nåt nu.
Kan ligga något i det! Tyvärr kommer det inte hjälpa till med något. Fred gör ett bra jobb men det är deras management och den italienska stoltheten som är deras största stoppkloss. Dom behöver tänka utanför boxen igen..Horner till Ferrari, säger min magkänsla.
Jag såg att Fred gav Elkann (ordförande i Ferrari) en offentlig känga häromdagen. Möjligt tecken på att Fred redan fått sin uppsägning, men kanske att han slutar efter säsongen.Kan ligga något i det! Tyvärr kommer det inte hjälpa till med något. Fred gör ett bra jobb men det är deras management och den italienska stoltheten som är deras största stoppkloss. Dom behöver tänka utanför boxen igen..
Kan ligga något i det! Tyvärr kommer det inte hjälpa till med något. Fred gör ett bra jobb men det är deras management och den italienska stoltheten som är deras största stoppkloss. Dom behöver tänka utanför boxen igen..
Helt oskyldig är han ju inte. Både taktik och kommunikation har varit totalt undermåligt inte bara den här säsongen utan de senaste åren och där måste han ta sitt ansvar. Han har trots allt lyckats med väldigt lite sedan han tog över.Jag såg att Fred gav Elkann (ordförande i Ferrari) en offentlig känga häromdagen. Möjligt tecken på att Fred redan fått sin uppsägning, men kanske att han slutar efter säsongen.
Jag är fast övertygad om att Ferraris största problem är rotat djupare än förare & teamchefer.Helt oskyldig är han ju inte. Både taktik och kommunikation har varit totalt undermåligt inte bara den här säsongen utan de senaste åren och där måste han ta sitt ansvar. Han har trots allt lyckats med väldigt lite sedan han tog över.
Det hade varit något. Horner tar hand om Ham och Wolf om Max. Netflix dreglar och jag hämtar popcornHorner till Ferrari, säger min magkänsla.
På tiden att han fick en bra nog bil för att kunna visa sin höga klass plus lite tur, grattis Hulk !!!!Hatten av för Nico! Skoj att se!
Autosport illustrerarDet hade varit något. Horner tar hand om Ham och Wolf om Max. Netflix dreglar och jag hämtar popcorn![]()
Jag har många chips kvar att användaHade hoppats på att du skulle börja knappa in lite![]()
otrolig meritlista!Hyfsat cv ändå, på tal om Ferrari osv..
![]()
![]()
![]()
Ja, enda stället Max kan gå till som har goda chanser att ha en snabb bil nästa år, är Mercedes, de har bäst motorteknologi och visat det sen hybrid kom in i matchen.Ralf Schumacher sade igår att Max & Toto ska mötas på Sardinien. Hmmm..
Såg Max plan på flygplatsen i morse. Jag var inte helt säker och sa bara "det där ser ut som Max plan".Ralf Schumacher sade igår att Max & Toto ska mötas på Sardinien. Hmmm..
![]()
Vore ju ingen jätteskräll med tanke på hans erfarenhet och popularitet borta i väster. Speciellt inte efter Lawsons och Tsunodas genomklappningar. Sen så handlar det tydligen om Guanyu, Schumacher och Bottas. De lär ju i varje fall inte slänga in nån "up and coming".