Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjoho! Ny säsong! Ska titta på Q1/2 nu ikväll. Någon annan som ska följa säsongen?
Heja Rossi..!
Meh, har inte sett kvalet än ju...precis börjat kolla.Ohhh yeah
Synd att han inte körde bättre i kvalet.
Jag och några polare siktar på att åka och kolla live i år. Valentino har vunnit de två gånger jag varit och kollat live
Meh, har inte sett kvalet än ju...precis börjat kolla.
Kul! Jag o farsan ska ner till Österrike o titta. Biljetter bokade
Ingen fara, han hade ju inte nån superfart i FP4 direkt tyvärr.Haha sorry.
Har du varit där tidigare?
Har varit på Brno och Assen tidigare.
Funderar på Catalunya
Skoj att målfotot såg ca samma ut som det den 2018Vilket race!! Jisses!
Tror faktiskt att förarna är så mycket in the zone att de inte upplever någon större stress. Skulle tro att det nästan är värre för oss som tittarHaha grymt bra!
när jag får puls av att titta då undrar jag hur förarna känner sig
Valentinos körning is Golden
Skönt race än så länge
Kommer F1 upp dessa hastigheter?
Jodå, ser man till varvtider brukar vanligtvis F1 vara rätt mycket snabbare - vissa banor mer/vissa banor mindre. Se jämförelse här t.ex:
Acceleration rakt fram är hojen snabbare, men kurvhastighet är F1 överlägset på. Kollar bara MotoGP själv då jag tycker F1 är ett riktigt sömnpiller.
Har inte tittat på 2 och 3 än men ska börja göra det tänker jag. Har ju också hört att de ofta är roliga att se. Men tycker oftast att GP är tillräckligt spännande och dessutom är det värsta klassen/Rossi kör där..Nu svär jag väl kanske i kyrkan, men är inte Moto2 o Moto3 roligare att se? Massor av omkörningar och oftast spännande ända in i mål!!
MotoGP är ju met statiskt, typ som de flesta F1-lopp.....
Sådär spännande när Bautista vinner med 13 sekunder va?Lägre klasserna är grymma. Nu är ju även Superbike spännande när Ducati verkar fått fason på hojen.
Så länge Ducati vinner igen blir jag nöjdSådär spännande när Bautista vinner med 13 sekunder va?
Jag hoppassa på att BMWn ska gå bra ocksåSå länge Ducati vinner igen blir jag nöjd
Ja det var riktigt tråkigt. MM är en förjävla bra pilot, blir lite tråkigt i de racen då han bara sticker..Fy fan vad synd om Quartararo...det som verkade så lovande.
Verkligen! Haha! Har inget emot Marquez men det är kul när han får kämpa lite. Grymt snyggt av Rins.Vilket jäkla sista varv igen haha.
Höll andan sista halvan ....
Verkligen! Haha! Har inget emot Marquez men det är kul när han får kämpa lite. Grymt snyggt av Rins.
För övrigt så j-a tråkigt för Quarta och Dovi. Håller på båda, speciellt på Quarta och det var synd att han ryckte till när Rins hoj ormade sig...