• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som följer MotoGP

MaziK

Rolex
2-Faktor
När den här mannen lägger ner så kommer nog jag få en tår i ögat. En epok som tar slut.
jag själv har följt honom i över 20 år

Alla de helger som jag suttit hemma och tittat på träning, kval och rejs. Har även haft turen att se MotoGP live två gånger och båda gångerna har Vale vunnit. Jag hoppas han fortsätter en säsong till och att möjlighet ges att åka och titta en sista gång

 
Senast ändrad:

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Vet att det finns en MotoGP-tråd.
Men när den här mannen lägger ner så kommer nog jag få en tår i ögonen. En epok som tar slut.
jag själv har följt honom i över 20 år

All de helger som jag suttit hemma och tittat på träning, kval och rejs. Har även haft turen att se MotoGP live två gånger och båda gångerna har Vale vunnit. Jag hoppas han fortsätter en säsong till och att möjlighet ges att åka och titta en sista gång


Har samma känsla och en av mina bucket-list aktiviteter är att se MotoGP och helst Vale.
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Äntligen!
https://www.motogp.com/en/calendar
Skärmavbild 2020-06-13 kl. 21.53.01.png
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Japp riktigt bra race, har inte följt så noga de senaste två åren. Men ska försöka hänga med under 2021 :)
LIte samma här faktiskt, kan ha och göra med att jag inte startat min motorcykel på ett par år :bag:

Lite fint att komma tillbaka och se att det går rätt bra för Ducati! (alltid hejat på dom och har en i garaget)
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
"The Ducati launch device is absolutely out of this world" säger ena kommentatorn några sekunder in i racet! Riktigt bra start!
 

herr_raev

Omega
2-Faktor
Väldigt bra race! Tror årets säsong kan bli riktigt bra. Vore skoj om Dovi hamnar på en Aprilia också då den såg ut att gå väldigt bra.
Brukar vanligtvis inte titta på Moto3 men såg gårdagens också, slipstreamfighterna på rakan var ju oerhört underhållande.
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Det var väl dessutom hastighetsrekord i helgen va? 362km/h har jag för mig att de sa.
Stackars Rins, jag led med honom när han gick ner från 3a efter den uppkörningen till 5a...

Jäkligt bra att de spelar in en liknande dokumentärserie som Drive to survive!
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Vilket otroligt sjukt race idag!
Någon som läst om vad Miller gjorde och varför?

Vill inte spoila något än så skriver inte mer...
 
Senast ändrad:

MrJL

Omega
2-Faktor
Uppar denna lite, jag tänkte åka till Barcelona nästa år och det går att köpa biljetter nu.
Men kan det stämma att de börjar på +5000:-/biljett? Eller är detta specialbiljetter kanske?
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Finns det några kvar som kollar?
Precis kollat på nya sprintracet för 2023 och det var riktigt bra. Full gas, inte massa taktik. Aggresiv körning igen vilket kändes väldigt positivt.

Miller på KTM i år verkar ha hittat hem. Började med att sätta banrekord som tyvärr blev slaget 2 gånger under helgens träningar.
Marc är tillbaka men det märks att han har tappat mycket under tiden han har fokuserat på rehab när de yngre har blivit snabbare.
Morbidelli lär få det tufft i år. Långt ner i listan på varvtider...
Quartararo samma.. Om jag minns rätt så är det 16st V4 i år och endast 2 radfyror från Yamaha. Verkar inte som en bra plan för dom att fortsätta med det...

Ducati läskigt överlägsna hojar nu...
 

MrJL

Omega
2-Faktor
Rätt mycket material tillgängligt gratis om man är inloggad på motogp-appen i AppleTV.
Kanske har varit så tidigare också men det har jag missat.
 
Topp