• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som följer MotoGP

Mycket ska till för att Pecco ska vinna nu.
Jag gillar honom, men Martin känns ändå som att han ger allt för att vinna.
Med tanke på förra årets poäng och att det nästan är samma nu så önskar jag verkligen att han vinner. Som du skriver @mlundstrom så lär det kännas riktigt bra om han vinner med tanke på att Ducati inte ville ha honom nästa år...

.....
FB_IMG_1731312010254.jpg

Hallå vänner!
Nu är det nära. Sitter och kollar på fotovideo live nu. Synd att Martin saknas med sin #1.

IMG_2450.jpeg

Har någon hittat en deal på videopass någonstans? De har höjt det saftigt i år...

Skärmavbild 2025-02-27 kl. 11.03.42.png

Kollar själv via Viaplay men det vore trevligt med lite mer engagerade kommentatorer...

Hallå vänner!
Nu är det nära. Sitter och kollar på fotovideo live nu. Synd att Martin saknas med sin #1.

IMG_2450.jpeg

Har någon hittat en deal på videopass någonstans? De har höjt det saftigt i år...

Skärmavbild 2025-02-27 kl. 11.03.42.png

Kollar själv via Viaplay men det vore trevligt med lite mer engagerade kommentatorer...
Riktigt synd på Martin, hoppas han är tillbaka snabbt. Känns som att det kan bli en spännande säsong!

Jag bet i det sura och köpte videopass igen. Verkar inte kunna dela dem längre utan det är bara en IP-adress i taget som kan vara uppkopplad...

Riktigt synd på Martin, hoppas han är tillbaka snabbt. Känns som att det kan bli en spännande säsong!

Jag bet i det sura och köpte videopass igen. Verkar inte kunna dela dem längre utan det är bara en IP-adress i taget som kan vara uppkopplad...

Har du testat? Det har stått senaste åren att man inte kan streama mer än en åt gången men det har fungerat ändå. Men de kanske fått ordning på det till i år...

Vet inte om ni kan se denna, man kanske måste vara inloggad även att det är gratis.

Tydligen så körde Martin och tränade på sin motard och gjorde en stor krasch och är nu värre än före denna kraschen :(

Ja han missar första racet och andra racet som jag förstått det? :(

Jag är laddad, videopass är förlängt ett år till :)

Senast ändrad:
Föredrar ni de svenska (Lyon/Mårtenzoni) kommentatorerna eller önskar ni hellre brittiska kommentatorer?
Har kollat på Viaplay alla år om jag minns rätt. Jag föredrar helt klart brittiska kommentatorer.
Det blir ganska uttjatat på Viaplay, mycket snack om samma saker, ganska lugna och laid back. Jag vill ha fullt ös och massa historik som man får av britterna.
Men då måste man köra via MotoGPs app va?

Har kollat på Viaplay alla år om jag minns rätt. Jag föredrar helt klart brittiska kommentatorer.
Det blir ganska uttjatat på Viaplay, mycket snack om samma saker, ganska lugna och laid back. Jag vill ha fullt ös och massa historik som man får av britterna.
Men då måste man köra via MotoGPs app va?
Håller med dig.
Jag tittar via Motogp-appen.

Pengarna måste locka riktigt bra. Är väl säkert Hondas fabriksstall som gäller.

Oklart om Marini får förlängt då han kraschade igår med på 8h Suzuka-test och skadade sig rejält
1000020952.jpg

Tillbaka
Topp