Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu börjar det ju likna något ...
Det var inte mycket, men gissar att nätavgifterna drar iväg det ändå?!
Jo men har inte fått den fakturan för motsvarande period än. Dock är nätavgiften inte lika farligt där jag bor jämfört med andra skräckexempel jag läst om.
Det är bra tycker jag.6 månaders fast pris elområde 3 för 91öre/kwh, så alltså oktober - mars. Tycker det låter rätt bra?
Stockholms elbolag, har fått dåliga omdömen men hur mycket fel kan de bli. De ska bara debitera min elDet är bra tycker jag.
Som det ser ut just nu blir det en dyr vinter pga det nya systemet för elöverföring m.m.
Vilket företag?
Det är bra tycker jag.
Som det ser ut just nu blir det en dyr vinter pga det nya systemet för elöverföring m.m.
Vilket företag?
Skellefteå kraft har 97 öre på 1 år. Elområde 4, som referens.Stockholms elbolag, har fått dåliga omdömen men hur mycket fel kan de bli. De ska bara debitera min el
50/50 av förbrukning är typ på laddning av elbil och uppvärmning med luftvärmepump. Så det ena är bra för timpris och de andra för fast prisSkellefteå kraft har 97 öre på 1 år. Elområde 4, som referens.
Har du inte hög förbrukning så brukar rörligt vara bra.
Men värmer du med el så bind fort.
Såg att elon var 4-5 öre dyrare på 6mån bundet.Stockholms elbolag, har fått dåliga omdömen men hur mycket fel kan de bli. De ska bara debitera min el
Visst brukar område 4 vara billigare än 2-3?Skellefteå kraft har 97 öre på 1 år. Elområde 4, som referens.
Har du inte hög förbrukning så brukar rörligt vara bra.
Men värmer du med el så bind fort.
Nä. 4 är alltid dyrast.Visst brukar område 4 vara billigare än 2-3?