Bärs och känns helt annorlunda!Med slät ring ser den farligt ut lik DDII, men kanske inte IRL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bärs och känns helt annorlunda!Med slät ring ser den farligt ut lik DDII, men kanske inte IRL?
Tror endast platina dd 40 kommer med slät ring eller baguetter på bezel men kan ha felMed slät ring ser den farligt ut lik DDII, men kanske inte IRL?
Tragiskt med en Skåning som sviker MFFDamn! Riktigt fin. Lite för babyblå dock. Typ MFF. Men i AIK-svart och baguetter blir den nog perfekt.
36an är nog mer optimal, men dd40 är en lite mer intressant klocka med nya verket, länken m.m. Lite mer vulgo och vräkig/äcklig också.Ok, får testa själv. Men inställd på en 36:a som optimal storlek, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.
Varflr fick du inte svenskt daghjul? Det är väl halva grejen med att handla i Sverige? Eller du kanske köpte utomlands?Jag vann.![]()
Varflr fick du inte svenskt daghjul? Det är väl halva grejen med att handla i Sverige? Eller du kanske köpte utomlands?
Slänger de i det gratis när det kommer eller hur funkar det?Hade gärna haft men det finns inte än
Visste att det fanns en riktig anledning att gilla dig!Damn! Riktigt fin. Lite för babyblå dock. Typ MFF. Men i AIK-svart och baguetter blir den nog perfekt.
Tack, ja det stämmer.vacker!!! din?
Vilken guldklimp! Grattis!Jag vann.![]()
Snyggt!Vet inte om den är som 36mm i färgen men min varierar väldigt mycket beroende på ljuset, kanske är samma med 40mm.
![]()
![]()
![]()
Slänger de i det gratis när det kommer eller hur funkar det?
OK, var bara nyfiken då jag tycker att svensk dagskiva är riktigt coolt.Jag bytte dagskiva för några år sedan hos Rob. De fixade det över lunchen och det kostade 600 kr totalt. Så det är i sammanhanget "nästan gratis". Priserna kan ha gått upp ngt sedan dess, men det är ingen stor eller dyr grej.
Jag har aldrig sagt att jag gillar AIK. Inte heller att jag inte gillar MFF. Det var bara färgreferenser.Tragiskt med en Skåning som sviker MFFDu har säkert investerat i dialektfilter oxå
![]()
Grattis! Fler bilder tack!Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
jag kommer olla den, det vet du.Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
Riktigt jävla nice.Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
Vilken guldklimp! Grattis!
Bra jävla pjäs! GrattisDet är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
Grymt! När ses vi nästa gång?Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()
![]()
Fan va bra! Stort grattis. GTG snart?Det är aldrig roligt att vara tvåa på bollen men jag får väl leva med det. Här kommer mitt senaste tillskott. Rosé med chokladtavla. En magiskt kombination enligt mig.
![]()