Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gult. Eller ja, vitguld med blå tavla om man inte går på platina.På riktigt, sjukt svårt... Ska man ta en guld guldare eller en rosé?
Är otroligt nära att klippa till, men har så svårt att bestämma mig mellan ovannämnda.
Rosé är snyggt, men känns som att den kan gå ur mode medan gula alltid kommer förbli en klassiker.
Gult eller vitt tycker jag!På riktigt, sjukt svårt... Ska man ta en guld guldare eller en rosé?
Är otroligt nära att klippa till, men har så svårt att bestämma mig mellan ovannämnda.
Rosé är snyggt, men känns som att den kan gå ur mode medan gula alltid kommer förbli en klassiker.
Räknas det om man inte fått den levererad ännu?Hallå? Någon? Kliv fram
Vilken blev det?Räknas det om man inte fått den levererad ännu?
Gulguld med champagnetavla.
Börjar tvivla lite på tavlan dock.
Den är riktigt snygg men på något sätt känns rosé lite feminint. Var inne på en rosedaytona innan men hade samma problem med den.Du borde ha kört rosé med choklad
Den är riktigt snygg men på något sätt känns rosé lite feminint. Var inne på en rosedaytona innan men hade samma problem med den.
Vore trevligt med chokladtavlan till gultguld.
Räknas det om man inte fått den levererad ännu?
Bara att byta till hebreiskt daghjul, sätta på vitt gummib och sen är du klar för sommarenJag vann.
Jag vann.
Grymt snygg en sådan kan jag ta !Rosé, chokladtavla och diamanter. Inte ens Apan kan komma undan med detta utan att bli kallad fjolla.
Bra köp! Jag prövade denna igår i London, bästa kombon. Lagom nedtonat med baguetter också.
Fy fan vad snygg!!!Jag vann.
Bra köp! Jag prövade denna igår i London, bästa kombon. Lagom nedtonat med baguetter också.
Jag skulle vilja gå så långt och säga att allt sitter i huvudet. Tänk er 50-talet när många jobbade på gårdar eller i skogen. De hade armar som ekstockar! På dessa stockar satt det en liten 34 millimetare. Och ingen gick runt och tänkte, skit vilken liten klocka jag har...Så jävla krallig är du inte, 36 funkar!
Helt ärligt så tror jag att mycket är en vanesak och därför sitter i huvudet.
Jag skulle vilja gå så långt och säga att allt sitter i huvudet. Tänk er 50-talet när många jobbade på gårdar eller i skogen. De hade armar som ekstockar! På dessa stockar satt det en liten 34 millimetare. Och ingen gick runt och tänkte, skit vilken liten klocka jag har...
Håller med dig!Blev lite besviken på DD40 WG blåtavla IRL. Ser blåare och smäckrare ut på Rolex hemsida. #chocker #wft #ilovebumping #fuckers #fantomen
Damn! Riktigt fin. Lite för babyblå dock. Typ MFF. Men i AIK-svart och baguetter blir den nog perfekt.Bra köp! Jag prövade denna igår i London, bästa kombon. Lagom nedtonat med baguetter också.
Får bli gulguldaren då.Damn! Riktigt fin. Lite för babyblå dock. Typ MFF. Men i AIK-svart och baguetter blir den nog perfekt.
Vet inte om den är som 36mm i färgen men min varierar väldigt mycket beroende på ljuset, kanske är samma med 40mm.Blev lite besviken på DD40 WG blåtavla IRL. Ser blåare och smäckrare ut på Rolex hemsida. #chocker #wft #ilovebumping #fuckers #fantomen
Lume på timmarna och visarna gör sjukt mycket. Denna är mycket bättre.Vet inte om den är som 36mm i färgen men min varierar väldigt mycket beroende på ljuset, kanske är samma med 40mm.
vacker!!! din?Vet inte om den är som 36mm i färgen men min varierar väldigt mycket beroende på ljuset, kanske är samma med 40mm.
Med slät ring ser den farligt ut lik DDII, men kanske inte IRL?Bra köp! Jag prövade denna igår i London, bästa kombon. Lagom nedtonat med baguetter också.