• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vet vad som är på g här?

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag kunde inte hålla mig.. :D

Antar att jag kan släppa din selfie som du skickade, din gamle yuppie :hilarious:
image.jpg
 

meo_swe

Audemars
Får man komma med i tältandet om man har en egen gasmask?
Jag kan ta med min smittskyddsdräkt jag...eh..... lånat från ett sjukhus.

Och så är jag en jävel på att prata ingående om skavsår på alla kroppens delar!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Verkar bli skön uppslutning... Vi kommer att bli ett bra gäng. Det verkar dock som att vi kommer behöva fler tält...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dammen

Cartier
Verkar bli skön uppslutning... Vi kommer att bli ett bra gäng. Det verkar dock som att vi kommer behöva fler tält...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tänkte föreslå att jag fixar ut ett 12-tält men kom på att det blir jäkligt knepigt med tältspiken mitt på Götgatan ;-)

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Dammen

Cartier
Asfalt är väl mjukt, några välriktade slag med slägga så sitter den ;) (OBS! Jag håller inte i spiken medan den slås ned)

Som officer ingår det inte i min jobbeskrivning att göra ngt faktiskt arbete själv... Däremot är jag mycket fäig i att övervaka islagning av tältspik och bidra med diverse uppmuntrande utskällningar!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Som officer ingår det inte i min jobbeskrivning att göra ngt faktiskt arbete själv... Däremot är jag mycket fäig i att övervaka islagning av tältspik och bidra med diverse uppmuntrande utskällningar!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Jag kan hålla släggan, träffsäkerheten är sisådär. Om någon är lite trött på sin ena (alternativt båda) hand är det ett ypperligt tillfälle som ges genom att hålla i tältspiken ;)
 

babanker

Panerai
Sälja överprisade vintageklockor till personer som vill vara hipsters men inte riktigt orkar lägga tid på att nörda in sig i vintagekorvar, vintagesurdegar och vintageklockor?

Wipsters?

Känns inte som en adress för nya exklusivare ur och utsidan känns inte riktigt ur & pennig. Spekulera mera.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är inte house of watches ett brittiskt företag som säljer bijouterier men även några egna billiga kvartsklockor? Såg en butik med det namnet i GBG (vid pedagogen) och frågade frugan som gav mig den beskrivningen. Hon brukar ha koll på shopping.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Är inte house of watches ett brittiskt företag som säljer bijouterier men även några egna billiga kvartsklockor? Såg en butik med det namnet i GBG (vid pedagogen) och frågade frugan som gav mig den beskrivningen. Hon brukar ha koll på shopping.
Det kan nog stämma.. Med tanke på den stajlade layouten i deras logo så förs ju tanken snarare till ur&penn, glitter etc.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Forkylt

Omega
Fick denna bild skickad till mig idag.. Kanske är det en ny konkurrent till ur&penn, eller är det något förhoppningsvis fräsigare ställe som kommer att handla med både nytt och begagnat?
Någon som vet nåt (jag har inte googlat, så det kanske blir platt fall i denna tråd).

image.jpg

Undrar just vad vilken provision man får genom ett forumrape ;)
Its only business eller...!?!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp