• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som vet vad som är på g här?

meo_swe

Audemars
Tänkte föreslå att jag fixar ut ett 12-tält men kom på att det blir jäkligt knepigt med tältspiken mitt på Götgatan ;-)

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk

Äh. Vi får kontakta StormPi så får de använda sina coola borrar och annat bös. ;)
Sjvtält 4 är ju annars ganska gemytligt, då får vi plats en jävla massa klocknördar, kök, skyddsmasker i vänstervarv och en hembränningsapparat till Nexus
 

Boris Balkan

Fark you!
men tanken på att dricka bjudvin och försöka snacka glycine och tyska stridsvagnar med en lätt besvärad hipsterexpedit lockar.

Bundesarchiv_Bild_101I-711-0427-04_Oberst_Karl_Lorenz_vor_Panzer_V_-Panther-.jpg
 

Portofino

Panerai
Jag kan lugna/trösta/samt göra en del besvikna med att det mycket riktigt är ägaren till Step In (ligger på drottninggatan) som ska öppna en butik där. Ännu oklart exakt vilken inriktning.
 

UNO

Panerai
Ok sågad i denna tråd och min tråd på samma tema bombades . . .

men

En G-Shock- kran som kanske om inte kränga Mr G iallafall bli premiumdealer.

G-Shocks är tungt, mycket tyngre än nästan allt i ETA djungeln.
 

Nexus

Panerai
Jag drar förbi med Pannan och inspekterar nästa vecka. Har vi någon sorts forums-tag/bandana/färger/klubbväst jag kan ha på mig?
 
Topp