• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nattklubb+Rolex+champagne=succé?

Skolläraren

Panerai
68k i listpris för 116234 och 20k för Dompan. 79k är inget rån om man nu råkar vara sugen på just en sådan Rolex med en 3-liters dompa.

Förstår inte problemet. Det är ju ett fynd. :D

Dessutom bra mycket skönare att köpa sig en äkta Rolex på krogen istället för på en säker återförsäljare. You only live once.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
KS bittraste tråd 2015?
image.jpeg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kan konstatera att det blivit ett rätt lyckat marknadsförings-stunt.
Hur har det gått, har den sålts? Har de flera? Som några skriver, det är ju inte så extremt överpris om man ändå tänkt ge en 116234 till sin flickvän. Är ju en berättelse för livet om man hade överraskat genom att köpa in en.
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Är det i samarbete med någon, eller har de köpt loss klockorna själva må tro?
Jag gillar ärligt talat idén, Dagens visdomsord - En idé är endast dålig om ingen går med på den.
Så det återstår väl att se hur dålig den egentligen är, men jag gillar den. Passar Rose.
 

Ale

Cartier
Jag ska tjalla o skicka länken till Stefan Ingves. Räkna med att festen är över på fredag :D

Nä, men seriöst, man vill ju inte vara den som är den, men ser vi inte tecken på att bubblan spricker när som helst? Det här liknar ju rommarriket före dess fall. Jag tror vi kan räkna med mer av Timex, Fossil, möjligen Orient och Seiko på forumet framöver...
När Rolex Sub, AP och PP sitter på snart sagt var mans arm (ok, på stan iallafall) har det gått ganska långt. Skulle sälja min Patek idag om jag hade en! :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Jag ska tjalla o skicka länken till Stefan Ingves. Räkna med att festen är över på fredag :D

Nä, men seriöst, man vill ju inte vara den som är den, men ser vi inte tecken på att bubblan spricker när som helst? Det här liknar ju rommarriket före dess fall. Jag tror vi kan räkna med mer av Timex, Fossil, möjligen Orient och Seiko på forumet framöver...
När Rolex Sub, AP och PP sitter på snart sagt var mans arm (ok, på stan iallafall) har det gått ganska långt. Skulle sälja min Patek idag om jag hade en! :)
Haha fy fan så negativ
 
  • Like
Reactions: Ale
Topp