Snackade med en äldre herre på tunnelbanan nyss. Han sportade en DW på Navajo. Köpt på en indianloppis i Texas. Hann inte ta någon bild, men den var tajt, tro mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och samma här ..Äntligen lite indiansilver på ingång!
Thank you for charing. Snåljåp...Väntar till i morgon att öppna .... I lugn och ro ;-)
Det är snart i morgon .....Thank you for charing. Snåljåp...
Jag ska inte lajka ditt inlägg imorgon bara så du vet...Det är snart i morgon .....
Ska du gå Rostryss på mig ;-)Jag ska inte lajka ditt inlägg imorgon bara så du vet...
Hoppas jag får se rostryssen på navajo nu! Isf är du förlåten...Ska du gå Rostryss på mig ;-)
Surgubbe ...
Vi får se om Rostryssen vill visa sig offentligt igen, han är fortfarande skitsurHoppas jag får se rostryssen på navajo nu! Isf är du förlåten...
Borde han vara, han har ett lite för stort självförtroende.Vi får se om Rostryssen vill visa sig offentligt igen, han är fortfarande skitsur
Jahaja? Tog de ditt silver i tullen eller @eriksson850 ?Äntligen lite indiansilver på ingång!
...bådaÄr det alltså stilen som gör det till indiansilver?
Eller ska det komma från silversmeder som är indianer?
Köpt tre? kool!Testar lite till sommarens grillfester!
Näe. Antikmässan Den mes klon var stört coo! Från Herr Judith om nån är sugenKöpt tre? kool!
Aha, ok. Rätt galna helt klart. Vad jag förstått får man inte sälja björnklor så alla är "fake" idag...Näe. Antikmässan Den mes klon var stört coo! Från Herr Judith om nån är sugen
Shit Gummo nu blir man ju tvungen att jobba ikapp lite .... Nästan så alla med Indiansilver får ta en GTG till sommaren bara så att vi får se reaktionerna på puben? Vi får dock inte glömma att bjuda in PluraTestar lite till sommarens grillfester!
Jag har ju inte köpt nåt vettigt än så jag får inte komma. Har ett till en smal damklocka som jag klickade hem i desperation utan att läsa beskrivningen i våras men det gills inte...Shit Gummo nu blir man ju tvungen att jobba ikapp lite .... Nästan så alla med Indiansilver får ta en GTG till sommaren bara så att vi får se reaktionerna på puben? Vi får dock inte glömma att bjuda in Plura
Nope, silver är rätt segt och mjukt och skulle det gå åt helvete får man besöka en silversmed. Allt beroende på vilken mod du vill göra. Den jag gjorde är lite jobbigare men köper du tvådelat eller ett stelt tillverkat för moderna herrur är det klart enklare.Den här tråden gillas
Ni som meckat till indiansilvret till klockarmband, är ni alla silversmeder/har bra verktyg eller har ni tagit hjälp för att fixa till det?
Tips mottages tacksamt, måste hitta på något skoj till våren..
Med en damklocka är du väll nästan ännu hårdare än oss andra?Jag har ju inte köpt nåt vettigt än så jag får inte komma. Har ett till en smal damklocka som jag klickade hem i desperation utan att läsa beskrivningen i våras men det gills inte...
Bumpar den här tråden som vanligt
Tröttnade på länken jag haft då den känndes fel helt enkelt och klippte/kortade/sydde istället fast ett grått perlon som band, riktigt bra blev det tycker jag... Hur har ni gjort?