• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Navajotråden

Väntar till i morgon att öppna .... I lugn och ro ;-)

image.jpg

Shit Gummo nu blir man ju tvungen att jobba ikapp lite .... Nästan så alla med Indiansilver får ta en GTG till sommaren bara så att vi får se reaktionerna på puben? Vi får dock inte glömma att bjuda in Plura :)
Jag har ju inte köpt nåt vettigt än så jag får inte komma. Har ett till en smal damklocka som jag klickade hem i desperation utan att läsa beskrivningen i våras men det gills inte...

• Like
Reactions: PJW
Den här tråden gillas:)
Ni som meckat till indiansilvret till klockarmband, är ni alla silversmeder/har bra verktyg eller har ni tagit hjälp för att fixa till det?
Tips mottages tacksamt, måste hitta på något skoj till våren..

Den här tråden gillas:)
Ni som meckat till indiansilvret till klockarmband, är ni alla silversmeder/har bra verktyg eller har ni tagit hjälp för att fixa till det?
Tips mottages tacksamt, måste hitta på något skoj till våren..
Nope, silver är rätt segt och mjukt och skulle det gå åt helvete får man besöka en silversmed. Allt beroende på vilken mod du vill göra. Den jag gjorde är lite jobbigare men köper du tvådelat eller ett stelt tillverkat för moderna herrur är det klart enklare.

Jag har ju inte köpt nåt vettigt än så jag får inte komma. Har ett till en smal damklocka som jag klickade hem i desperation utan att läsa beskrivningen i våras men det gills inte...
Med en damklocka är du väll nästan ännu hårdare än oss andra?
Nä, vet vad du menar ... Det var mycket tittande och omräknande till cm från inch för att hitta ett som passar till klockan

Tillbaka
Topp