• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Navajotråden

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Jo så är det, men det är nog lite som det är då det är "hantverk" men många lägger distanser i mellan beroende på vilken klocka och bredd mellan bandhorn man har. Jag har dock inte haft problem utan kör som det är på gott och ont
Man skulle kunna göra öglor av gängad silvertråd och sätta som ställbitar på sidorna, att plocka bort och lägga till efter bredden mellan luggarna. Skulle passa skitfint i stil också samtidigt som armbandet håller längre.
 
Man skulle kunna göra öglor av gängad silvertråd och sätta som ställbitar på sidorna, att plocka bort och lägga till efter bredden mellan luggarna. Skulle passa skitfint i stil också samtidigt som armbandet håller längre.
Inget man använder dagligen om man inte heter Plura så slitaget är minimalt, men om man har det varje dag bör man nog justera :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har ju tagit över @eriksson850 's :)

20170326_170744_zpswjovnrdj.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
"Råkade" klicka hem detta i natt. Betalade säkert för mycket (även om jag betalade mindre än vad säljaren begärde).
Men tyckte det såg snyggt ut.
Nu är det bara att börja jakten på en passande klocka.:) Funderar på rektangulär vintage. Eller vad tror ni skulle passa?
is.jpg
 

SdV

Omega
"Råkade" klicka hem detta i natt. Betalade säkert för mycket (även om jag betalade mindre än vad säljaren begärde).
Men tyckte det såg snyggt ut.
Nu är det bara att börja jakten på en passande klocka.:) Funderar på rektangulär vintage. Eller vad tror ni skulle passa?
is.jpg
Så snyggt. Du gjorde ett bra köp. Punkt!
 
Topp