• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nivada Grenchen gör återkomst

37mm Lapis Lazuli på 19,5cm håndledd. Nivada F77 er trolig den mest komfortable klokken jeg har eid på stållenke.

Min tredje F77 kjøpt direkte fra Nivada.

IMG_8339.jpeg
@loevhagen Den är fin! Och den sitter snyggt på dig! Bra med din återkoppling om känslan på handleden, tack! O tack till dig @marconimotet för dina ord, känner mig övertygad och lutar trots vetskapen om titanvariant åt stål… Trevlig kväll! 😊

Går fortfarande och funderar på en F77 brown. Men kan inte bestämma mig. Även Maen Manhattan lockar.
Och egentligen borde jag inte köpa fler klockor just nu.

Sol og lapis lazuli er en fin combo. :)

Av alle "Inspired by nature" urskiver GS flagger i sin markedsføring, er det ingen urskiver som egentlig er laget av "nature. Det paradoksale er at Nivada egentlig har slått GS "in their own game" når Nivada utgir klokker med urskiver laget de facto av naturen selv og ingen replica av naturen.

* mind fuck *

P1010085.JPG

Senast ändrad:

Av alle "Inspired by nature" urskiver GS flagger i sin markedsføring, er det ingen urskiver som egentlig er laget av "nature. Det paradoksale er at Nivada egentlig har slått GS "in their own game" når Nivada utgir klokker med urskiver laget de facto av naturen selv og ingen replica av naturen.

* mind fuck *

P1010085.JPG
Det stör dig inte att du fick en sprucken tavla?

Det stör dig inte att du fick en sprucken tavla?

Takk for at du brukte tid til å studere bildet. Har brukt lupe. Den er ikke sprukket. Det er en naturlig struktur / forhøyning ;)

Det som "stör" meg mest av alt, er at du ALLTID må kommentere ting i en negativ kontekst @Aurum. Det må jo være en form for diagnose/spektrum. Jeg er ikke faglig kompetent til å stille den diagnosen, og hva som er rett behandling for deg. Men, det jeg kan si er at du bør vurdere å være mer positiv når andre poster bilder av klokker de liker. Når DU poster klokker du eier, og som jeg IKKE liker, så poster jeg IKKE kommentarer til dine bilder at jeg synes dine klokker er stygge - og hvorfor du har kjøpt dem og liker dem. Du må få lov til å like de klokker du liker. Det er ikke min sak.

Kanskje du bør revurdere hvilke ting du MÅ kommentere, når brukere her på forumet poster klokker de selv liker. Bare et vennlig tips til deg. Tror du og dine medlemmer her på forumet får en bedre opplevelse hvis du følger et enkelt råd:

Behandle dine medlemmer her på forumet, slik du selv vil bli behandlet.

Senast ändrad:
Takk for at du brukte tid til å studere bildet. Har brukt lupe. Den er ikke sprukket. Det er en naturlig struktur / forhøyning ;)

Det som "stör" meg mest av alt, er at du ALLTID må kommentere ting i en negativ kontekst @Aurum. Det må jo være en form for diagnose/spektrum. Jeg er ikke faglig kompetent til å stille den diagnosen, og hva som er rett behandling for deg. Men, det jeg kan si er at du bør vurdere å være mer positiv når andre poster bilder av klokker de liker. Når DU poster klokker du eier, og som jeg IKKE liker, så poster jeg IKKE kommentarer til dine bilder at jeg synes dine klokker er stygge - og hvorfor du har kjøpt dem og liker dem. Du må få lov til å like de klokker du liker. Det er ikke min sak.

Kanskje du bør revurdere hvilke ting du MÅ kommentere, når brukere her på forumet poster klokker de selv liker. Bare et vennlig tips til deg. Tror du og dine medlemmer her på forumet får en bedre opplevelse hvis du følger et enkelt råd:

Det är en spricka, man brukar inte sälja tavlor med sprickor som dessa om det kan undvikas. Alltid intressant att höra hur folk ser på klockor och dess defekter.

Her er en ny NG det er verdt å følge med på:

Her er en ny NG det er verdt å følge med på:

Jag fattar inte, är den slutsåld? Eller kan man köpa den på pre-order om 18 dagar?

Mycket snyggt hur som helst!

* mind fuck *

P1010085.JPG

Härlig färg på den där. Särskilt, som du skriver, i solljus.

Jag störde mig också på denna attityd i början, men insåg att han bara har dålig självinsikt i hur otrevligt/plumpt det han skriver låter och uppfattas.. Klassiskt spektrum..

Grym klocka hurusom :)

Tillbaka
Topp