Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på den. På Nomos webbshop anges dessutom lev. tid om 1 år, är efterfrågan så hög på denna modell? Känns snarare som en modell som Nomos själva inte ens promotar.Jag gick osökt och blev lite sugen på en minimatik, har vi nån sån här?
Elegant, precis som förväntat från Nomos.Vad tycker ni om denna?
![]()
Introducing: The new Nomos Club Sport Neomatik 39 Collection
Attractive autumnal colours and a perfectly proportioned case size mark the arrival of the new Nomos Club Sport Neomatik 39 Collection.monochrome-watches.com
Själv riktigt sugen på att testa den![]()
Hur funkar skivan under 12? Vad är det för funktion?
Ser ut som en Tangente Power Reserve, som då säger vad det är. Antar att den är fullt uppdragen bara.Hur funkar skivan under 12? Vad är det för funktion?
Gångreservsindikator, fullt uppdragen på bilden. Den blir mer och mer röd ju mindre energi som finns kvar. Den roterar fint när man vrider upp den ocksåHur funkar skivan under 12? Vad är det för funktion?
FinaProvade den blå och den gröna clubben idag
![]()
![]()
![]()
Nä. Dom är helt ok. Väldigt fina tavlor och jag gillar skarpt att dom är så tunna, men tycker luggarna sticker ut lite väl mycket. Tror jag kommer att störa mig på det.Fina. Slog du till på någon?
Sjukt snygg klocka! Beställde du från Nomos webshop? Leveranstid?Fick hem min första riktiga klocka: Nomos Tangente neomatik 39 blue gold idag!
Väntar bara på det bruna armbandet istället för det svarta original.![]()
Har haft flera OPs. Hade valt den här vilken dag som helst före en OP nu (tänker på bang för the buck). Jag sportar dock Sinn 556 för tillfället iställetRiktigt schyssta, särskilt den gröna i "Petrol" tycker jag. Nästan så den lockar mig mer än en Rolex OP...
Inte många månader du var nöjd eller misstar jag mig?Vilken trevlig pjäs ändå, fortsatt riktigt nöjd med denna
![]()
Tack, den är riktigt bra. Närå, fortsatt riktigt nöjd. Men som många andra på detta forum lider jag av flipparsjukan, ständigt på jakt efter nästa klockaInte många månader du var nöjd eller misstar jag mig?
Hade gärna köpt den till sambon om jag haft cash... riktigt fin
Är det den äldre varianten, d v s innan den fick grå superluminova på index och röd superluminova på visarna?Vilken trevlig pjäs ändå, fortsatt riktigt nöjd med denna
![]()
Yes, den äldre varianten.Är det den äldre varianten, d v s innan den fick grå superluminova på index och röd superluminova på visarna?
![]()
Den är så fruktansvärt snygg!Alltid trevligt med en ny klocka, det fick bli den på idag.
![]()
Den är så fruktansvärt snygg!
Är det en 36:a eller 38:a?