• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NTWATCHES

vonhall

Rolex
Var precis inne på på www.ntwatches.com. Det är alltså en seriös sida? Både hemsidan och språket såg sådär ut. Misstänkte nästan Google translate. Dessutom så står det på deras annons på blocket att de är AB men på ratsit så står de som enskild. firma.
Säger inte att företaget är oseriöst. Hade personligen hoppat över eller googlat runt.

Edit. Såg att CapTaiN-MiFFo handlat av företaget och varit nöjd. Kanske bara jag som är gnällig och petig :D
 

taner

Breitling
Trodde aldrig att man får så mycket dåligt resonans efter 5 år här i Sverige!!
Ok !!Svenskan är kanske inte Perfekt, men vi försöka att göra så gott som möjligt.
Företaget var innan enskild NU heter den NTWATCHES AB googla så får du se!!

Men Tack för alla Kommentarar;)
 

taner

Breitling
Var precis inne på på www.ntwatches.com. Det är alltså en seriös sida? Både hemsidan och språket såg sådär ut. Misstänkte nästan Google translate. Dessutom så står det på deras annons på blocket att de är AB men på ratsit så står de som enskild. firma.
Säger inte att företaget är oseriöst. Hade personligen hoppat över eller googlat runt.

Edit. Såg att CapTaiN-MiFFo handlat av företaget och varit nöjd. Kanske bara jag som är gnällig och petig :D

googla snälla ntwatches AB
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Min syrra köpte en Omega speedmaster automatic/reduced i fredags av NT watches. Den kom igår och so far so good! Som beskriven i annons, inga konstigheter.
 
Jag har precis Inhandlat en Breitling Navitimer World 2015 av NT Watches.
- Jag blev bemöt av Taner på ett förstklassigt sätt trots att han inte behärskar det svenska språket till 100% så förstod vi varandra till 100%.
Affären var förstklassig från början till slut där NT Watches levererad från början till slut samt att han såg till att jag fick kompletterat klockan med ett orginal stålarmbad för ett mycket bra pris.
Jag kommer även i framtiden hålla kontakt med denna leverantör inför mitt nästa inköp.
Jag ger fem av fem möjliga Breitling till NT Watches och Herr Taner.:D
 

tissoter

Audemars
Jag har precis Inhandlat en Breitling Navitimer World 2015 av NT Watches.
- Jag blev bemöt av Taner på ett förstklassigt sätt trots att han inte behärskar det svenska språket till 100% så förstod vi varandra till 100%.
Affären var förstklassig från början till slut där NT Watches levererad från början till slut samt att han såg till att jag fick kompletterat klockan med ett orginal stålarmbad för ett mycket bra pris.
Jag kommer även i framtiden hålla kontakt med denna leverantör inför mitt nästa inköp.
Jag ger fem av fem möjliga Breitling till NT Watches och Herr Taner.:D
Reggade du dig bara för att skriva det här? 2 inlägg....
 

Dnedne

Omega
Efter otaliga försök att köpa en Sub-C här på forumet så lyckades jag vara först på bollen på en som NT watches precis hade fått hem. Kl 20.00 på kvällen mailade jag dem och kl 21.30 hade jag klockan i min ägo.

Bemötandet jag fick av taner som äger företaget var väldigt bra och han var inte alls främmande till en prisförhandling som jag måste säga slutade till min fördel. Klockan var precis lika fin som på bilderna och enligt beskrivning, all dokumentationen fanns med som utlovat.

Läste i ett par referens-trådar att han inte kan behärska det svenska språket. Men det var inga problem att föra en konversation med honom över huvud taget, han var lugn och sansad och hade inga problem att göra sig förstådd.

Då jag har varit extremt bitter på grund av alla Sub-C som försvinner snabbare än kvickt och verkligen ville göra en snabb affär, så uppskattar jag verkligen NT watches snabba respons och förståelse för mitt behov.

IMG_0264.JPG
 

xmb216bc

Panerai
Har köpt en Breitling Steelfish av Taner på NT Watches, allt gick smidigt till, klockan stämde mot utlovad beskrivning, har so far bara gott att säga. Kan mycket väl tänka mig att handla fler gånger av honom,
 

Jimpa

Panerai
Köpte en Rolex Lady date utav Ntwatches i veckan. Snabb leverans och bra paketerat. Mitt första köp utan f2f så var orolig till det sista. Men funkade klanderfritt och klockan går som den ska efter snabbkoll hos Bergströms ur i Uppsala. Stor eloge till dom oxå som kollade klockan direkt utan någon avgift. Hoppas frun min blir glad nu. /Jimpa
 

taner

Breitling

Hedda.rami

Breitling
Köpte min Rolex oyster perpatual årsmodell 1967 på NTwatches. En väldigt bra affär och klockan är super! Perfekt service o efter att jag betalat varan skickade Taner som är säljaren i Sverige paketet till posten 7 på morgonen dagen därpå. Mycket bra respons! Alla surlipar som kritiserar hans svenska får väl tänka till lite! Språk är viktigt men det finns viktigare egenskaper för att bygga ett förtroende./
Hedda
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en 116610 och blev mycket nöjd. Snabb leverans och som utlovat. 100% goodguy!

Med vänlig hälsning, Johan
 

Stein

Cartier
Köpte en 114060 ny från NTwatches och jag blev imponerad över den snabba servicen. Visst, svenskan är inte perfekt men vad gör det när servicen och priserna håller hög klass! Rekommenderas varmt!
Tack @taner!
/Calle
 

Makkanxd

Rolex
Impulsköpte från NT under min vistelse i Helsingborg. Han var flexibel och mötte upp mig när jag önskade (jag hade lite tidsbrist) jättenöjd med klocka och affär!
Goodguy!
 

JoonMalta

Breitling
Var i kontoret av Ntwatches i Torsdags (Helsingborg)

Taner , Tack för ditt trevliga bemötande !
Ha köpt två klockor av honom , gav min Omega PO i inbyte utan några Problem
Det var inte sista gången att vi gjorde affär med dig!Rekommanderas varmt
 

Vongolet

Breitling
Jag skulle köpa en klocka utav honom nyligen, han har ju fantastiskt bra priser och fina klockor, bemötandet var dock ingen höjdare för min del, kändes oseriöst och inte så serviceminded så jag gör mitt nyköp någon annanstans. Dock som sagt fantastiska priser även på helt nya klockor.
 

taner

Breitling
Jag skulle köpa en klocka utav honom nyligen, han har ju fantastiskt bra priser och fina klockor, bemötandet var dock ingen höjdare för min del, kändes oseriöst och inte så serviceminded så jag gör mitt nyköp någon annanstans. Dock som sagt fantastiska priser även på helt nya klockor.
Tråkigt att höra, men när du kom in hade vi en annan Kund som kom faktist förre dig
Alla ska vänta på sin tur, överallt!
Alla Kunder är lika viktiga till oss,även DU!
 
  • Like
Reactions: ace
Topp