• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NTWATCHES

Vongolet

Breitling
Klart man ska vänta på sin tur, dock har jag inte varit hos er och varit otålig utan det är nog någon annan potentiell kund då.

Jag är inte här för att klanka ner på dig eller ditt företag, många bra referenser här redan. Min erfarenhet var inte likabra däremot och det är väl bra att delge även de erfarenheterna.
 

taner

Breitling
OBS!!!
Ntwatches Styrelseledamot Taner har bytat namnet till Johan Kallheins
13427966_10209189977323491_7094288359209756197_n.jpg
 

daytonasthlm

Breitling
Jag bor i Stockholm och köpte en Omega av NT watches. Klockan skickades hem till mig och var som utlovat helt ny med alla tillbehör. Det hela gick väldigt smidigt och fort (klockan kom dagen efter). Sammantaget är jag mycket nöjd.

Och ja. Detta är mitt första inlägg på klocksnack då jag tidigare skrivit på ttt.
 

PPlover

Breitling
Köpte min alla första Audemars Piguet Royal Oak hos Taner i butiken i Helsingborg f2f
Det var en smidigt och trevlig affär
Tack Taner!
Kommer o rekommandera dig vidare!!!!:ap::ap::ap::ap::ap::ap:
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag köpte en Milgauss med vit tavla av Taner. Kontakten sköttes via telefon och leverans till Göteborg gick blixtsnabbt. Klockan var minst lika fin som utlovat om inte bättre! Tyvärr visade det sig att vit tavla och blanka visare gjorde den svåravläst i dagsljus för mig. Tanken att min närsynthet överhuvud taget skulle begränsa mina klockval hade inte slagit mig! Pinsamt. Taner visade dock både sympati och hjälpsamhet och köpte tillbaka klockan. Mycket proffsigt agerande. Karln är helt klart en Goodguy och gentleman i min bok!
 

Mackan.

Omega
Jag köpte en Milgauss med vit tavla av Taner. Kontakten sköttes via telefon och leverans till Göteborg gick blixtsnabbt. Klockan var minst lika fin som utlovat om inte bättre! Tyvärr visade det sig att vit tavla och blanka visare gjorde den svåravläst i dagsljus för mig. Tanken att min närsynthet överhuvud taget skulle begränsa mina klockval hade inte slagit mig! Pinsamt. Taner visade dock både sympati och hjälpsamhet och köpte tillbaka klockan. Mycket proffsigt agerande. Karln är helt klart en Goodguy och gentleman i min bok!

Är det denna? :) http://www.chrono24.se/rolex/rolex-milgaus-116400--id4687462.htm
 

MaxAnd

Omega
Köpte en klocka av Taner för 14-18mån sen, eller rättare sagt, min syster åkte och köpte den åt mig.

Allt gick utmärkt!
 

mrvintervind

Breitling
Köpte en rolle av Taner för cirka 6 mån sedan i Helsingborg. Bra snubbe på alla de sätt och kan lätt tänka mig köpa från honom igen. Rekommenderas varmt så viva företagsamhet och de som försöker som ändå inte som ni säger behärskar språket fullt ut!!!
 
Senast ändrad:
Jag har nu köpt min andra klocka av Taner den gång blev det en ny Rolex Explorer II kan bara säga att han leverade både produkt och service förstklassigt! :happyhappy:
Nästa inköp kommer bli en Omega av Taner. ;)
 

taner

Breitling
Danke Ken wir haben uns viel Mühe gegeben !
Kommen sie gerne vorbei wenn sie in der nähe sind
 
Senast ändrad:

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Rolex av Taner på NTWATCHES. Inga problem, mycket trevlig och bra bemötande.
Fick även känna och klämma på annat han hade i butiken för tillfället.

100% goodguy!
 
Topp