Ser trevligt ut! Grattis. Hoppas det går bra!Snart är det dax att Ntwatches öppnar ny Butik i Helsingborgs populärste gågata / Kullagan 32
Vi fyller butiken med fina , spännande Klockor
Välkommen In!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevligt ut! Grattis. Hoppas det går bra!Snart är det dax att Ntwatches öppnar ny Butik i Helsingborgs populärste gågata / Kullagan 32
Vi fyller butiken med fina , spännande Klockor
Välkommen In!!
När är premiär?
Är ni AD för PP, Rolex, Hublot och de andra märkena som syns på bilden?
Hej nej det är vi inte , men vi sälja dessa märken.Är ni AD för PP, Rolex, Hublot och de andra märkena som syns på bilden?
Okej!Hej nej det är vi inte , men vi sälja dessa märken.
Men Observera , att det handla sig om andra hand Klockor (begagnad, oanvänd)
Tack,Talat med Taner i lur några ggr i olika ärenden. Varit inblandad i affär i 100k-klassen. Mottagit lite prylar från honom åt en vän. Inga konstigheter, kommer handla därifrån framöver.
Som sagt finns gott om ställen att handla om de som säljer är otrevliga.Gick in och ville byta en klocka på NT Watches, blev jättedåligt bemött av Taner. Kall och otrevlig var han, det första han gjorde när vi satte oss ner var att zooma in övervakningskameran på mig som att jag skulle göra något olagligt där inne. Kommer aldrig gå tillbaka dit igen.
Hej
Tyvärr kan vi inte vara trevliga mot folk, som kommer in med FAKE Klockor och ville lura mig!
NO WAY!
Sådana Kunder behöver vi ABSOLUT inte! Du är absolut inte välkommen med din KOPIA.
12 inlägg till...
- barastil, idag kl 00:03
#2936Gilla+ CitatCitera
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
Visa bifogad bild 475294
Du missade en AP på bild
Kolla min profilbild
barastil, idag kl 00:04
#2937Gilla+ CitatCitera
Pauledward gillar detta.
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
Här kommer lite av min samling Visa bifogad bild 475190 Visa bifogad bild 475193 Visa bifogad bild 475192
OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
barastil, idag kl 00:09
#2938Gilla+ CitatCitera
vaniljglassNisse på lagret
Från:
Göteborg
Nytt
↑
Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
Ja, som att någon tror på dig nu.
vaniljglass, idag kl 00:13
#2939Gilla+ CitatCitera
MånsT och sventon gillar detta.
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
ledsen jag blir
barastil, idag kl 00:14
#2940Gilla+ CitatCitera
Sida 98 av 99
< Bakåt1949596979899Nästa >
Gå till första olästa
Hej
Tyvärr kan vi inte vara trevliga mot folk, som kommer in med FAKE Klockor och ville lura mig!
NO WAY!
Sådana Kunder behöver vi ABSOLUT inte! Du är absolut inte välkommen med din KOPIA.
Du skriver detta själv i dina inlägg på Klocksnack se nedan att du ha falska Klockor
12 inlägg till...
- barastil, idag kl 00:03
#2936Gilla+ CitatCitera
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
Visa bifogad bild 475294
Du missade en AP på bild
Kolla min profilbild
barastil, idag kl 00:04
#2937Gilla+ CitatCitera
Pauledward gillar detta.
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
Här kommer lite av min samling Visa bifogad bild 475190 Visa bifogad bild 475193 Visa bifogad bild 475192
barastil, idag kl 00:09
#2938Gilla+ CitatCitera
vaniljglassNisse på lagret
Från:
Göteborg
Nytt
↑
vaniljglass, idag kl 00:13
#2939Gilla+ CitatCitera
MånsT och sventon gillar detta.
barastilEwok
Från:
Skånelän
Nytt
↑
ledsen jag blir
barastil, idag kl 00:14
#2940Gilla+ CitatCitera
Sida 98 av 99
< Bakåt1949596979899Nästa >
Gå till första olästa
Taner jag kom in med min AP, fullset!Nu vet man att @taner inte sysslar med fejk. Så får du in en avenger med gul tavla så pm mig
Lägg av du har blivit synad och avslöjad.Taner jag kom in med min AP, fullset!
Inte från Turkiet, utan från Berlin! Men det tydligen var det inte tillräckligt för att blir bra bemött... Nej tack till NT för min del.
Har du fått denna kollad hos en officiell AD som kan styrka äktheten?Taner jag kom in med min AP, fullset!
Inte från Turkiet, utan från Berlin! Men det tydligen var det inte tillräckligt för att blir bra bemött... Nej tack till NT för min del.
Kan vi få en bild på klockan i fokus med en skånsk tidning i bakgrunden för att bekräfta äkthet och att du tagit den.Taner jag kom in med min AP, fullset!