lightningii
Basic
Hei, ny på forumet,
41 år Norsk, Svensk kone, to barn
Samler på vintage og spesielle Rolex
41 år Norsk, Svensk kone, to barn
Samler på vintage og spesielle Rolex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varmt välkommen! Även jag är en fattig student med en Visodate så då är vi åtminstone två!Hallå där!
Johan heter jag, jag har redan smygstartat med några inlägg här och där på forumet men det här blir min lite mer formella presentation antar jag. Fattig student med dyrt intresse för klockor. Har en Tissot Visodate, en Swatch Sistem 51, samt två Seiko SKX (007 och 009, dock så kommer 009:an antagligen säljas här inom en snar framtid). Ser fram emot många diskussioner här!
Välkommen!Hallå!
Jon heter jag, kommer från Piteå och fyller snart 40...
Stort flyg- och klockintresse, jobbar som flygtekniker.
Äger en Planet Ocean, suktar efter en Breitling Bandit alt en 114060.
Kul att vara här!
VälkommenEfter ett besök i Dubai startades ett stort intresse för klockor. Smått Ebay-beroende och de har lett till en del beggat på aktioner.
Har endast quartz för tillfället men suktar efter en fin Seiko med 4R36 urverk (svag för andra orangea monstret).
27 bast och blir farsa lagom till min 28 årsdag.
Känner att köp och sälj kommer ge möjlighet till nya fina ur även med småbarn i hemmet senare och forumet kommer ge svar på många frågor man har i skallen typ som min vintage seikodykare som tyvärr badades med innan trycktest vilket inte var en god idé.
En bild på nuvarande kollektion.