Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt!Den är riktigt snygg men nu när den värsta euforin hat lagt sig så tror jag att jag sitter nöjd med min nuvarande
![]()
Du menar... Varför envisas de med att borsta ytterlänken?Den va ju fin men VARFÖR envisas de om att pollera mittlänken?
Du menar... Varför envisas de med att borsta ytterlänken?
Största problemet är att boetten är blank. Hur fan hade det sett ut med en helborstad länk till helpolerad boett liksom.![]()
Som det ser ut nu första leverans till Sverige aug/sept, listpris 110400:-.
Vart hittade du listpriset? Funderade också på detta efter att ABTW säger att den kommer kosta 11600 franc, dvs 98kkr med skatt (8%?)Som det ser ut nu första leverans till Sverige aug/sept, listpris 110400:-.
Låter rimligt! Var hittade du listpris? Har du det även för de andra nyheterna?
Priset har jag fått från Svensk AD på plats.Vart hittade du listpriset? Funderade också på detta efter att ABTW säger att den kommer kosta 11600 franc, dvs 98kkr med skatt (8%?)
Tack, låter väl ganska rimligt eftersom en 116520 ligger runt 109k(?)Priset har jag fått från Svensk AD på plats.
Tack, låter väl ganska rimligt eftersom en 116520 ligger runt 109k(?)
Bara 102? 106 600 på Nymans hemsida iaf.. är det efter eller innan höjningen?
Bara 102?
Det där tycker jag stinker. Har man en lista så skriver man upp folk i turordning. Att några ska glida förbi bara för att de råkar vara en viss person eller känner rätt person är bara blääääUndrar hur långt bak i kön man kommer bli flyttad till innan den släpps![]()
Japp det är trist men det är så det funkar, alla de bästa kunderna kommer först, sen kommer närmaste vänner. Tror det kommer vara riktigt svårt att få tag på en daytona i år om man inte betalar extraDet där tycker jag stinker. Har man en lista så skriver man upp folk i turordning. Att några ska glida förbi bara för att de råkar vara en viss person eller känner rätt person är bara blääää
Nästan så jag blir sugen på att ställa mig i kö och sedan kunna kräkas lite när jag flyttas nedåt![]()
Klockbranschen är onekligen aningen speciellJapp det är trist men det är så det funkar, alla de bästa kunderna kommer först, sen kommer närmaste vänner. Tror det kommer vara riktigt svårt att få tag på en daytona i år om man inte betalar extra
Klockbranschen är onekligen aningen speciell![]()
Så funkar det inte i nååågon annan bransch!!!!
Nämn en som säljer konsumentprodukter som fungerar så.Så funkar det inte i nååågon annan bransch!!!!
Nämn en som säljer konsumentprodukter som fungerar så.
- Jaha, du hade beställt en Volvo V90, stod först på listan och var lovad leverans i juli? Ledsen men vi har flyttat upp lite kompisar och kändisar på listan så du får vänta ett tag till...
Inte på samma sätt. Hos Volvo kan du följa tillverkningen och får ett "könummer". Svårt att se att Volvo i någon större utsträckning skulle pressa in vänner och bekanta före vanliga kunder. Nu blir det ju en dålig jämförelse då bilarna tillverkas på beställning och produktionen anpassas av efterfrågan.Tror du verkligen inte trogna storkunder prioriteras också hos Volvo? Har aldrig varit på en arbetsplats där man inte gett storkunder och de man känner lite bättre service och större prioritet.
Precis så var min reaktion också. Fast kastar man den vita efter mig så tar jag den. 116520 är betydligt snyggare än den nya svarta.Spontan reaktion; fy satan vad nice, äntligen! Nu såhär 3 timmar senare; är inte 116520 snyggare egentligen?
Kungen lär ha fått första av den nya xc90in. Vad är chansen för det? Vilken jävla turgubbe!Inte på samma sätt. Hos Volvo kan du följa tillverkningen och får ett "könummer". Svårt att se att Volvo i någon större utsträckning skulle pressa in vänner och bekanta före vanliga kunder. Nu blir det ju en dålig jämförelse då bilarna tillverkas på beställning och produktionen anpassas av efterfrågan.
Jag tycker ändå att det är piss och pannkaka om en svensk AD smyger in vänner och kändisar före vanliga kunder. Vill man göra så tar man inte upp några beställningar alls av kreti och pleti förrän man stämt av med storkunderna.
Emiren av Dubai lär ha fått den första G65:an(?) har jag läst nånstans. Typiskt att han också ska ha sån tur!Kungen lär ha fått första av den nya xc90in. Vad är chansen för det? Vilken jävla turgubbe!