• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya klocksnack.se

Peter K

Panerai
2-Faktor
Ny plattform!

Det kommer antagligen skava lite i början, men ni kommer garanterat börja gilla den.
Den är snabbare, stabilare, snyggare, enklare och har fler roliga funktioner - t.ex. att gilla inlägg i trådar osv.

STOR disclaimer här...
Jag har inte hunnit redigera alla engelska texter än, jag VET att det finns en del ställen kvar som behöver översättas. Det får tas efterhand, ni kan alla engelska. :)

Rapportera gärna i den här tråden om ni stöter på problem.
Verkar superfint. Gubben får sätta sig på skolbänken. Snart är det nya vardag.
 

P-A

Sir Spamalot
Underbart! blev lycklig som ett litet barn nu när jag såg hur otroligt fint det är på vår sida nu! :)
Grymt jobbat @daviden
 

hans

Petrus Kenicius
tumblr_mcz617rSy01r38j04o1_500.gif


Tack!
 

Helvetia

Cartier
Ser bra ut!

Men vill man ha gilla-funktionen? Min erfarenhet är att det kan leda till dels gilla-fiskande med snärtiga one-liners men även mindre deltagande i diskussioner, där man nöjer sig med att gilla ett inlägg istället för att spåna vidare.
 
V

Viggen

Guest
Detta var en riktigt positiv överraskning. Forumet ser helt fantastiskt ut! Jag kan bara ge dig en stående ovation Daviden och ett stort tack för allt arbete, tid och planering du har lagt på KS. :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Ser grymt bra ut vid första anblick. Härligt med en gilla-funktion. Kommer förhoppningsvis bidra till det bättre..

Starkt jobbat alla inblandade och fortsätt :)
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Ser bra ut tycker jag. Dock jagar jag själv egentligen bara stabilitet i ett forum eftersom de är mycke tapatalk och ser fram mot nya tag nu! :D
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ser bra ut tycker jag. Dock jagar jag själv egentligen bara stabilitet i ett forum eftersom de är mycke tapatalk och ser fram mot nya tag nu! :D
Tapatalk, alltså utvecklarteamet bakom Tapatalk, använder likadan forummjukvara som vi gör nu. Det måste betyda något. ;)
 

JohanHLM

Rolex
Jag är en av få på forumet som inte hängt med i utvecklingen på senare år och därför är allergisk mot alla appar.
Forumet verkar dock funka bra även för mig som fastnat i en försvunnen tid :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt riktigt snyggt!!! Tapatalk-notifier verkar dock inte fungera som det ska, så du vet det. Har tagit bort forumet från den listan och lagt till det igen, men det hjälper inte.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt riktigt snyggt!!! Tapatalk-notifier verkar dock inte fungera som det ska, så du vet det. Har tagit bort forumet från den listan och lagt till det igen, men det hjälper inte.
Chrome-extension?
Tapatalk uppdaterade sin plugin för runt en vecka sedan, extensionen hängde kanske inte med?
 
Topp