Precis.Chrome-extension?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis.Chrome-extension?
Som sagt, den har kanske inte hängt med i senaste versionen av Tapatalk. Det lär de lösa, tids nog.Precis.
Ska se om det går att editera.Bifogade bilder som flyttats från det gamla forumet hamnar som thumbnails i slutet på inläggen. Kanske går det att fixa?
Sånt där värmer att höra. Har lagt ner ganska mycket tid...Redan efter 5min kan jag intyga att det nya forumet är väldigt mycket snabbare, användarvänligare och snyggare.
For reals? Jag har behövt nöja mig med hans instagram för det... Always missing out.Har nu surfat runt lite mer och jag kan stämma in i hyllningskören! Det enda jag saknar är när man trycker på F10 så kommer det upp en strippande Aquaracer2, som det gjorde i förra versionen.
Det är iofs en bra poäng, jag ändrar mig!Gillafunktion stannar kvar. Jag tycker att det är en bra funktion att använda då man gillar något, men inte har något direkt att skriva.
kanonbra jobbat!
Vad är poäng för något?
Du ska kunna välja det själv, om jag inte har helt fel för mig.Förresten. Innebär den nya versionen att man kan prenumerera på en sida och bli notifierad endast via kontrollpanelen, eller måste man fortfarande få mail hela tiden?
Ska se om det går att editera.
Det viktigaste för mig var att få med allt, förstod att det skulle bli problem med ordningen... En kompromiss för att lämna ett sjunkande skepp.
Ska se om vi kan fixa det - får dock ske manuellt ...tyvärr.