S
Staafen
Guest
Jag är mångsysslare så det löser vi.oklart men bilen behöver en tvätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är mångsysslare så det löser vi.oklart men bilen behöver en tvätt
Få en varning för opassande beteende…?Vad ska jag göra?
Sweet. Min ’Gösta’ behöver också en tvättJag är mångsysslare så det löser vi.
…magenEn julskinka om dagen håller fickuret borta från.....
Ähh kunde inte hitta på nåt som rimmade
Men var har El Batovic @Staafen ?
Där går ändå min gräns.Sweet. Min ’Gösta’ behöver också en tvätt
Hagen är ju bra annars.
Jag menar faktiskt min bil.
Haha ja jag såg faktiskt det på dig! Inte fullt så hierarkiskt som guld, silver, brons...Ellen Griswold
Bill Murrays storebrorsa som undertecknad, inte kattpiss minsann.Lysande tema! Fast jag måste nog kolla vad själv fick
Kan varit dottern som tyckte det var ett passande namn….på något vis har det namnet fastnatBill Murrays storebrorsa som undertecknad, inte kattpiss minsann.
Varför heter din bil Gösta @Back ? Inte ok
Bara skyll på henne vetja...Kan varit dottern som tyckte det var ett passande namn….på något vis har det namnet fastnat
Åh nej, ”grattis” ”snygg” ”bra skrivet”Heja detta initiativ!!!!
Och med det sagt - dags att ställa in dagens alla planer för att istället shitposta sig upp till Cousin Eddie-status.
Har för mig att den heter DinkyOm det är dessa titlar som stannar så vill jag gärna vara kvar som The Dog den smartaste i familjen ju
Glöm inte ”wow”Åh nej, ”grattis” ”snygg” ”bra skrivet”