FlipSwede
Guld
Jag vill da rakt inte vara Richard Mille...sa far vara glad for det lilla
Håller fan med! Ska ju inte ens vara med på listan öht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller fan med! Ska ju inte ens vara med på listan öht
Låter som kul märken! På vilket forum diskuteras de?Den här listan lär väl skapa en del polemik ...Some people just want to see the world burn. Jaeger Le Coultre är int ens på listan? Och A. Lange und Söhne?
Det är såå mars 2022!Är det bara jag som undrar varför man inte lagt in Omega x Swatch som en nivå?
När jag har nått upp till Cartier ska jag aldrig mer posta.
Haha det är på ett annat forum för klockintresserade!Låter som kul märken! På vilket forum diskuteras de?
Den här listan lär väl skapa en del polemik ...Some people just want to see the world burn. Jaeger Le Coultre är int ens på listan? Och A. Lange und Söhne?
Överst sida 4 i denna trådenHaha, vars hittar ni "listan/klasserna" !?
Fotocredd: "https://www.google.com/url?sa=i&url=https://www.watchuseek.com/threads/burning-my-watch.5335700/&psig=AOvVaw166B9Tv1qOohqCGLyZgseE&ust=1649424939198000&source=images&cd=vfe&ved=0CAoQjRxqFwoTCMjb0PGIgvcCFQAAAAAdAAAAABAD"
Tackar, det var dåligt letat av mig !Överst sida 4 i denna tråden
Jag ska bila till Öland med två barn på måndag. Funkar det?Lösningen är väl som redan nämnts att gå med i explorers club. Man skulle ha tältat utanför swatchbutiken. Det måste väl vara äventyr nog för att kvala in.
Jag gjorde det med tre barn förra sommaren och det var ett äventyr kan jag lova…Jag ska bila till Öland med två barn på måndag. Funkar det?
Jag ska bila till Öland med två barn på måndag. Funkar det?
Jag gjorde det med tre barn förra sommaren och det var ett äventyr kan jag lova…
Om du överlever det så bör du bli hedersmedlem.Jag ska bila till Öland med två barn på måndag. Funkar det?
Det där är en MoonSwatch @Chuck!Passar mig bra då Clark sportar sin Patek moonphase
Du ska vara glad, IWC kvalade ju inte ens in...Blir förbannad att Breitling är längst ner på listan.