Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja jag skulle oxå vilja ha någon cognac nörd här lite sugen på och prova några pris värda
tack detta tips uppskattas verkligen, finns nån av dina favoriter på den gröna butiken!?Tips. Skippa cognac och gå på armagnac istället. Får bra mycket mer karaktär och kvalitet för pengarna. En personlig favorit producent är Domaine Durroux (bas armagnac). Deras årgångs armagnac toppar det mesta i min bok. En härlig sötma som matchar efter-maten-kaffet till perfektion. Senaster årgång provad är -89 (uppskattningsvis buteljerad ca 2010).
Ja entrecoten smakade verkligen bra, medium rare mumma vad vart det för whisky!? Och vad är det för death metal som skrålar ur högtalarna!?Sitter i min fåtölj dricker whisky och lyssnar på en massa bra musik som death metal nu när I'm home alone.
Hoppas entrecoten smakar lika gott som min whisky.
Gott med en riktig rökare när förkylningen släppt sitt greppFörkylningen är över och det ska firas med en riktig klassiker, Laphroaig 10yo.
Ha en riktigt fin fredagkväll nu alla!
Ja, och Laphroaig är ju lite speciell med sin underton av medicinal och en touch av jod. Fantastiskt trevlig. (Men det säger jag ju om de flesta skotska single malt från Islay till speyside och norröver )Gott med en riktig rökare när förkylningen släppt sitt grepp
Glenlivet alla dar i veckan. Den är helt okej. Dessutom, whisky är alltid bäst efter en rejäl middagNyss käkat turkisk lammgryta, körde en glenlivet 12 efteråt (fanns den å jameson och välja mellan)
Jag älskar stout. Min favoritöl utan konkurrens.[/QUOTE][QUO="Ponlarsson, post: 1252834, member: 5816"]Nya små partier igår. Den här var en höjdare.
tack det samma, får köra bild imorron, för jobbar till 22 idag och börjar 08 imorron! Fy tusan vilken fin klocka ha en trevlig kväll allesammans!Jag vill passa på att önska @Kristoferc och alla andra whiskyälskare på KS en riktigt trevlig fredagskväll. Nu blir det öppning av ny flaska, en 12årig Bunnahabhain. Cheers folks.
Nå, var den godInhandlade denna idag.
Skall bli sjukt spännande att testa denna. Verkar lovande.
Arran Machrie Moor. Lmt ed (stor serie dock 15000st) peat lvl 20ppm.
http://www.systembolaget.se/dryck/sprit/arran-machrie-moor-1157701
Nå, var den god
Ok, Jag hade testat direkt, den verkar riktigt godHehe så snabb är jag inte, den får nog "lagras" en stund.
Kommer en cask strength i samma serie den 19/2, i småparti-släpp på bolaget.
Skall nog köpa den med.
Inhandlade denna idag.
Inhandlade denna idag.
Hade inventering . tydligen samlat på mig lite genom åren !
PS
PS
Det som slog mig är att 99% är oöppnade!